Mainonta

Markkinointibudjetti ja suunnitelmallisuus

Näin hallitset markkinointibudjettisi ja varmistat markkinoinnin tuloksellisuuden

Tiedätkö, kuinka suuri osa markkinointieuroistasi todella tuottaa tulosta? Markkinoinnin budjetointi ja systemaattisuus saattavat tuntua tuskallisilta asioilta suunnitella ja noudattaa, mutta usein ne auttavat näkemään, millaiseen mainontaan rahoja kannattaa laittaa, ja mitä tuloksia panostuksilla on saatu aikaan. Markkinoinnin merkitys yrityksen kasvun kannalta on sen elinehto. Suunnitelmallinen markkinointi ei etsi pikavoittoja, vaan rakentaa jatkuvasti yrityksen tunnettuutta, houkuttelee […]

Näin hallitset markkinointibudjettisi ja varmistat markkinoinnin tuloksellisuuden Read More »

Kivijalkakauppa

Kivijalkakauppa osana asiakkaiden korvia hivelevää menestyssinfoniaa

Kuvittele, että brändisi on sinfonia ja myymäläsi päänäyttämö, missä tuotteiden ja palveluiden melodiat harmonisoituvat asiakkaidesi toiveiden kanssa. Teos tarvitsee menestyäkseen sekä kapellimestarin että orkesterin, jotka punovat yhteen kaikki elementit, mitkä antavat siivet brändisi kasvulle. Kapellimestari toimii orkesterin luovana johtaja, jonka tehtävänä on tuoda musiikki eloon ja välittää sen tunne ja merkitys yleisölle. Saman tekee Ampersand

Kivijalkakauppa osana asiakkaiden korvia hivelevää menestyssinfoniaa Read More »

Laitetaan myyntihousut jalkaan

Laitetaan myyntihousut jalkaan!

Jos olet jo virittäytynyt myyntitaajuudelle, valmiina myymään huipputuotteitasi tai palveluitasi, ja olet vetänyt myyntihousut jalkaan, tämä teksti on sinulle. Myynti on se vuori, joka jokaisen yrittäjän on noustava ja valloitettava. Itsensä kehittämisen genressä tunnetaan myös vuoreen viittaava alan klassikko, Brianna Wiestin ”The Mountain Is You”, joka kertoo ihmisen taipumuksesta olla toiminnassaan itse itsensä pahin jarru.

Laitetaan myyntihousut jalkaan! Read More »

Scroll to Top