Mainos­tuotanto ja visuaalinen suunnittelu.

Vetävä mainosmateriaali vahvistaa brändiäsi

Laadukkaat ja yhdenmukaiset markkinointimateriaalit tukevat brändiäsi ja tuovat yrityksellesi uskottavuutta. Tarjoamme kattavat graafisen suunnittelun palvelut valmiin graafisen ohjeiston tai olemassa olevan materiaalin mukaisesti.

Toteutamme kokonaisvaltaiset mainos- ja markkinointikampanjat, joissa yrityksen visuaalinen ilme ja ainutlaatuiset palvelut luovat vetävän kokonaisuuden. Markkinointi- ja mainosmateriaalien tuotantoon kuuluvat esimerkiksi paino- ja digimainosten suunnittelu, esite- ja lehtitaitot, tuotekuvaukset ja visuaalisten somesisältöjen julkaiseminen.

Visuaalinen suunnittelu eli graafinen suunnittelu kertoo tarinasi kuvallisen viestinnän keinoin. Jalostamme luovat ideat tyylikkääksi kokonaisuudeksi, joka koukuttaa vanhat kontaktit ja herättää uusien asiakkaiden uteliaisuuden.

Visuaalinen suunnittelu terävöittää yrityksen ydinviestin aina logoista käyntikortteihin, esitteisiin ja verkkosivujen suunnitteluun. Hoidamme halutessasi suunnittelun lisäksi myös painotöiden kilpailutukset, materiaalivalinnat ja printtituotteiden painatukset.

Kuvitus tuo tekstiaineistoon uuden tason, joka kasvattaa sisällön informatiivisuutta, viihdyttävyyttä ja havainnollisuutta. Kuvituksella tuetaan tekstin välittämää tarinaa, tai sillä lisätään kokonaan uusia ulottuvuuksia kirjallisiin teoksiin. Kuvitukset voivat olla myös kokonaan abstrakteja, visuaalisia elementtejä, jotka luovat yhdessä tekstin kanssa taittoon visuaalista rytmiä ja kiinnostavuutta.

Miksi materiaalit kannattaa
tilata Ampersandilta?

Saat meiltä ammattimaisesti toteutetut, näyttävät ja tyylikkäät markkinointimateriaalit.

Huolehdimme suomenkielisen tekstin oikeaoppisesta tavutuksesta, leski- ja orporivien estämisestä ja taitettavan materiaalin loogisesta lukujärjestyksestä.

Huomioimme tekstin luettavuuteen ja hahmottamiseen vaikuttavat asiat typografisilla keinoilla.

Tunnemme saavutettavan PDF-tiedoston vaatimat yksityiskohdat.

Perehdymme huolellisesti yrityksesi toimintaan, kohderyhmiin ja äänensävyyn ennen mainoskampanjan suunnittelua ja kanavien valitsemista.

Mainos­referenssit.

Bandercom referenssi

Bandercom

Brändi-ilme taipuu käyntikorteista kolikoihin ja myyntipisteistä mainosmateriaaleihin

Soundfest referenssi

Soundfest

Festari-ilmeen suunnittelu someen, ulkomainontaan ja tapahtuma-alueelle

Noblessan tarjouskansio

Noblessa

Markkinointi- ja myymälämateriaalit valtakunnalliselle toimipaikkaverkostolle

Scroll to Top