Copywriting.

Kiteytetyt viestit kaupalliseen käyttöön

Copywriting on markkinointiviestintää, jossa teksteihin tuodaan kaupallinen kärki. Copywriting ei tarkoita muilta kopioimista. Se on latinankielisestä copiae-sanasta johdettu termi, jolla viitataan tarjonnan runsauteen.

Markkinointiviestinnässä ajankohtaisuus, leikkisyys, ytimekkyys ja sanaleikit ovat hyvän tekstin tunnusmerkkejä. Mainostekstit tehdään tuotteen ominaisuuksien tai käytön ympärille rakennetuista oivalluksista, joista luodaan kiteytettyjä viestejä.

Copywriting on kaupallista viestintää, jonka tarkoituksena on herättää huomiota ja saada asiakkaat tutustumaan tiettyyn tuotteeseen tai palveluun. Asiakashyötyjen esittäminen lyhyesti ja ytimekkäästi myyvässä muodossa on keino erottua kilpailijoista.

Miksi saat, kun tilaat copywriting-palvelut Ampersandilta?

  • Saat strategiasi mukaisia kaupallisia sisältöjä.
  • Saat ammattimaiset ja hakukoneoptimoidut tuotetekstit nettisivuille tai verkkokauppaan.
  • Saat sisältöä, joka uppoaa kohderyhmiin.
  • Saat myyvät markkinointitekstit brändiisi sopivalla tyylillä.
  • Saat kiteytetyt myyntitekstit eri kanaviin.
Scroll to Top

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.