Kevät, parsa ja sparraus
Yrittäjiä kehotetaan usein työntämään kädet multaan ja ryhtymään hommiin. Löytämään se idean siemen tai itu, joka lähtee kasvamaan. Vaalimaan hyväksi havaittua reseptiä, jolla satoa on
Yrittäjiä kehotetaan usein työntämään kädet multaan ja ryhtymään hommiin. Löytämään se idean siemen tai itu, joka lähtee kasvamaan. Vaalimaan hyväksi havaittua reseptiä, jolla satoa on
Markkinointi on yritystä ja erehdystä – mutta on olemassa strategioita ja käytäntöjä, jotka voivat parantaa markkinoinnin tehokkuutta. Jokainen yritys, kohderyhmä ja markkinointitilanne ovat ainutlaatuisia, joten
Miten mainonnan vaikuttavuus maksimoidaan mediastrategian, brändin rakentamisen ja luovuuden avulla?
Oletko miettinyt, että tässä negatiivisia uutisia suoltavassa maailmassa on yksi positiivisuuden linnake: brändäys.
Nappaa talteen neuvot, joiden avulla löydät omaan projektiisi tai liiketoimintaasi sopivimman mainostoimiston kumppaniksi.
Palautteen antaminen on yksi elämän tärkeimmistä taidoista. Negatiivinen palaute on tienviitta tuleville toimenpiteille, ja positiivinen palaute kertoo, mitä kannattaa tehdä lisää. Palaute toimii yhtä hyvin
Kun ostat yllätyksen sisältävän suklaamunan, ostat muutakin kuin makean kuorrutuksen. Näin pääsiäisen lähestyessä ja kaupan hyllyjen notkuessa suklaamunia, on hyvä hetki pysähtyä pohtimaan yllätysmunien syvintä
Tekoälyn käyttö niin liiketoiminnassa kuin ihmisten arjessa on räjähtänyt ennennäkemättömään nousuun parissa vuodessa. Tekoälysovellusten kehittymisessä juuri mikään ei ole varmaa, mutta tämän uskallamme sanoa varmuudella:
Mitä on asiakasuskollisuus? Asiakas voi osoittaa uskollisuutta yritystä, brändiä tai tuotetta kohtaan muutenkin kuin palaamalla ostamaan hyödykettä aina uudelleen. Sitoutunut asiakas on kiinnostunut kuulumisistasi ja
No mutta tervehdys! Olen uunituore ampersandilainen ja melko tuore lahelainen, joka vielä pyrkii kotoutumaan hämäläiseen sielun- ja mielenmaisemaan. Päädyin Ampersandille digitaalisen markkinoinnin työvoimakoulutuksen kautta, jossa
Asiakas on kuningas ja käyttäjä on kingi, mutta miten saat asiakkaat oikealle polulle kohti ostotapahtumaa ja pidät heidät tyytyväisinä myös sen jälkeen? Mainostoimiston avulla selkeytät
Tiedätkö, mikä tekee sinusta ainutlaatuisen? Tunnistatko, miten erotut kilpailijoista ja mikä on juuri sinun vahvuutesi? Kohtaavatko liiketoimintasi kysyntä ja tarjonta? Tunnistamalla omat kilpailuedut ja brändin