
Heitä halloween-markkinointiin ripaus revittelyä
On taas se aika vuodesta, kun kaupat on kyllästetty muovisilla kurpitsalyhdyillä, pimeässä hohtavilla luurangoilla ja tahmeilla hämähäkinseiteillä. Nyt ei juoda mitään Juhla Mokkaa, vaan inkivääriltä

On taas se aika vuodesta, kun kaupat on kyllästetty muovisilla kurpitsalyhdyillä, pimeässä hohtavilla luurangoilla ja tahmeilla hämähäkinseiteillä. Nyt ei juoda mitään Juhla Mokkaa, vaan inkivääriltä

Oletko koskaan miettinyt, mitä jotkin verkkosivujen termit, kuten SEO, footer tai navigaatio tarkoittavat? Tämän sanaston avulla löydät yleisimmät verkkosivujen ja WordPressin termit ja niiden selitykset.

Ampersand on ollut mukana BNI-verkostossa pian kahdeksan vuoden ajan. Miksi käytämme aikaamme viikoittaisiin aamukokouksiin ja mitä hyötyä siitä on mainostoimistolle? Vastaus on yksinkertainen: BNI on

Kuvapankkikuvat vs. aidot kuvat brändi-ilmeessä? Yrityksen visuaalinen ilme on yksi tärkeimmistä tavoista viestiä brändistä. Olivatpa kuvavalinnat verkkosivuilla, esitteissä tai somessa, ne kertovat paljon yrityksen arvoista,

Markkinoinnin suunnitelmallisuus ohjaa resurssit tehokkaammin juuri sinne, missä ne aidosti vaikuttavat: kohderyhmässä. Kohderyhmän tarkka määrittely on kriittinen osa budjetointia ja suunnitelmallisuutta. Markkinointisuunnitelma rakentuu tavoitteiden ympärille,

Ampersandin Marjo ja Hanna kävivät kouluttamassa Päijät-Hämeen kesäyliopiston (PHKY) asiantuntijoille LinkedIn-markkinoinnin saloja. Käytännön vinkkien ja esimerkkien kautta kannustimme kesäyliopistoa nostamaan monipuolista koulutustarjontaansa rohkeammin esiin verkostojen

Olen käynyt 12 kalenterikuukauden aikana lukuisia keskusteluita ostopäättäjien kanssa markkinatilanteen haastavuudesta. Kilpailu on monilla aloilla kovaa, ja ostajat ovat entistä tarkempia hankintojensa suhteen. Myynti vaatii

Mainostoimiston ja asiakkaan välinen yhteistyö on paljon enemmän kuin yksittäisiä projekteja tai kampanjoita. Kyse on kumppanuudesta, jossa molemmat osapuolet sitoutuvat yhteiseen tavoitteeseen: rakentamaan brändiä, joka

Tekoälyn kehittyminen on muuttanut monia aloja, myös markkinointia ja viestintää. Yhä useampi yritys testaa tekoälypohjaisia työkaluja ja osa jopa miettii, tarvitseeko enää mainostoimiston palveluita lainkaan.

Nimien samankaltaisuudesta huolimatta WordPress.org ja WordPress.com ovat kaksi täysin erilaista tapaa hyödyntää maailman käytetyintä sisällönhallintajärjestelmää. Valinta näiden kahden välillä vaikuttaa merkittävästi sivustosi toimivuuteen, kustannuksiin ja

Olemme iloisia ja ylpeitä saadessamme kertoa, että yrityksemme on päässyt viidenneksi Top CSS Galleryn tekemällä listauksella “Top 10 Web Development Companies in Finland” (11.6.2025). Top CSS Gallery on arvostettu kansainvälinen

Onko verkkosivustostanne enemmän käyntikortti kuin myyntikone? Vaikka kävijöitä olisi, konversiot saattavat jäädä vähäisiksi, jos sivusto ei ohjaa ostoon tai yhteydenottoon. Seuraavat neljä osa-aluetta auttavat muuttamaan