Blogi.

Ymmärrä maailmaa paremmin

Surffaa markkinoinnin aallonharjalla ja sukella brändäyksen syvyyksiin seuraamalla ampersandilaisten iskeviä näkemyksiä maailmasta ja sen menosta.

Verkkosivut

Verkkosivujen ja WordPressin sanasto

Oletko koskaan miettinyt, mitä jotkin verkkosivujen termit, kuten SEO, footer tai navigaatio tarkoittavat? Tämän sanaston avulla löydät yleisimmät verkkosivujen ja WordPressin termit ja niiden selitykset.

Lue lisää →
Ampersandin ottamat valokuvat vs kuvapankkikuvat
Markkinointi

Aitoa fiilistä vai siloteltua pintaa?

Kuvapankkikuvat vs. aidot kuvat brändi-ilmeessä? Yrityksen visuaalinen ilme on yksi tärkeimmistä tavoista viestiä brändistä. Olivatpa kuvavalinnat verkkosivuilla, esitteissä tai somessa, ne kertovat paljon yrityksen arvoista,

Lue lisää →
Artikkelikuva joka kuvaa heikkoa markkinaa, todellisuudessa kuvassa tekstiilikuvitus jossa tiikeri metsällä.
Kasvu ja myynti

Kiihkeää kilpailua laimeassa markkinassa

Olen käynyt 12 kalenterikuukauden aikana lukuisia keskusteluita ostopäättäjien kanssa markkinatilanteen haastavuudesta. Kilpailu on monilla aloilla kovaa, ja ostajat ovat entistä tarkempia hankintojensa suhteen. Myynti vaatii

Lue lisää →
Verkkosivun rautalanka
Verkkosivut

Näin tehostat verkkosivustosi myyntiä 

Onko verkkosivustostanne enemmän käyntikortti kuin myyntikone? Vaikka kävijöitä olisi, konversiot saattavat jäädä vähäisiksi, jos sivusto ei ohjaa ostoon tai yhteydenottoon. Seuraavat neljä osa-aluetta auttavat muuttamaan

Lue lisää →
Scroll to Top