Blogi.

Ymmärrä maailmaa paremmin

Surffaa markkinoinnin aallonharjalla ja sukella brändäyksen syvyyksiin seuraamalla ampersandilaisten iskeviä näkemyksiä maailmasta ja sen menosta.

Viisi vinkkiä vuodenvaihteeseen
Markkinointi

Viisi vinkkiä vuodenvaihteeseen

Uusi vuosi on mahdollisuus tavoitella uusia unelmia ja ottaa käyttöön tuoreita ideoita. Monille yrityksille avautuu myös tilaisuus uuteen alkuun esimerkiksi tuote-, palvelulanseerauksien tai innovaatioiden muodossa.

Lue lisää →
Vihreää vastuullisuutta
Markkinointi

Vihreää markkinointia

Mitä on ympäristöystävällinen markkinointi? Monille se saattaa tuntua vain trendikkäältä ilmaukselta, joka kietoutuu mainontaan ja yrityksen brändäykseen. Luontoaiheisen mainonnan sijaan puhutaan kuitenkin kestävästä kehityksestä ja

Lue lisää →
Näkyvyyttä seo-optimoinnilla
Verkkosivut

Näkyvyyttä hakukoneoptimoinnilla

Hakukoneoptimoinnilla eli SEOlla (search engine optimization) parannetaan verkkosivustojen näkyvyyttä hakukoneissa kuten Googlessa erilaisilla strategioilla, esimerkiksi tietynlaisilla avainsanoilla ja ilmaisuilla. Tavoitteena on saada sivustosi näkymään mahdollisimman

Lue lisää →
Aito asiakastarina
Markkinointi

Aito asiakastarina luo luottamusta

Yritysten nettisivuilla julkaistavat asiakastarinat eivät ole ylikorostettua kehumista, vaan aitoja asiakaskokemuksia, jotka luovat hyviä samaistumiskohteista ostopäätöstään pohtiville. Kun kuluttaja kertoo toiselle kuluttajalle, miksi joku tuote

Lue lisää →
Laitetaan myyntihousut jalkaan
Markkinointi

Laitetaan myyntihousut jalkaan!

Jos olet jo virittäytynyt myyntitaajuudelle, valmiina myymään huipputuotteitasi tai palveluitasi, ja olet vetänyt myyntihousut jalkaan, tämä teksti on sinulle. Myynti on se vuori, joka jokaisen

Lue lisää →
Pitkäaikainen markkinointikumppani
Markkinointi

Markkinointia myötä- ja vastamäessä

Pitkäaikainen yhteistyö markkinointitoimiston kanssa tuo etuja niin markkinoinnin suunnittelijoille ja toteuttajille kuin palveluita tilaaville asiakkaillekin. Usein tilaajan ja tuottajan tekemisen kesken voi löytyä luontaisia synergiaetuja,

Lue lisää →
Askel askeleelta kohti vahvaa brändiä
Markkinointi

Askel askeleelta kohti vahvaa brändiä

Brändin rakentaminen ei ole sprintti vaan maraton. Silti aloitamme asiakkaidemme brändin rakentamisen yleensä kirjaimellisesti brändisprintillä, eli erilaisia tehtäviä sisältävällä työpajalla. Miksi toimimme näin? Kun asiakas

Lue lisää →
Hyvä presentaatio huomataan
Markkinointi

Hyvä presentaatio huomataan

Liike-elämässä erilaiset yritysesittelyt, videot, infografiikat ja presentaatiot ovat arkipäivää, mutta hyvä esitys vaatii muutakin kuin firman logon Powerpoint-pohjan alakulmaan. Hyvässä tarinassa on tunnetusti alku, keskikohta

Lue lisää →
Scroll to Top