Referenssit
Töissämme yhdistyvät tinkimätön asenne ja ammattitaitoinen toteutus. Kuuntelemme asiakkaan toiveita herkällä korvalla ja teemme, mitä lupaamme. Tässä on vain osa tyytyväisistä asiakkaistamme. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää toteutuksistamme!

Noblessa
Noblessa-keittiöiden valmistaja on saksalainen nobilia-Werke J. Stickling GmbH & Co KG, joka valmistaa Saksan suosituimmat keittiöt. Keittiöt valmistetaan Euroopan suurimmalla keittiötehtaalla tinkimättömällä tarkkuudella ja huippumodernia automaatiota hyödyntäen. Noblessa-keittiöt ja heidän suomalaiset jälleenmyyjänsä ovat suurimpia asiakkaitamme. Olemme Suomessa toteuttaneet Noblessalle kaiken mainos- ja myyntimateriaalin vuodesta 2014 asti.

AsuntoArea
Yli 25 vuotta Päijät-Hämeen alueella toiminut kiinteistövälitysfirma AsuntoArea tarvitsi apua brändin kirkastamisessa. AsuntoArean verkkosivut alkoivat olla tekniikkansa puolesta vanhat, joten myös se tuki yritysilmeen uudistamista. Brändiuudistus aloitettiin Ampersandin brändityöpajalla, josta saatiin suuntaviivat ilmeuudistukselle. Lähtökohtana oli säilyttää yrityksen keltaisen värin tunnistettavuus. Lopputuloksesta toivottiin leikkisää ja tyylikästä. Yritykselle luotiin uusi brändi-ilme, joka koottiin yksiin kansiin brändikirjaksi.

Into – etsivä nuorisotyö ja työpajatoiminta ry
Valtakunnallinen työpajayhdistys (TPY) valitsi Ampersandin kumppanikseen uudistamaan yhdistyksen brändiä. Etsivän nuorisotyön ja työpajatoiminnan kattojärjestö TPY kaipasi yhdistävää brändiä toimintamuodoilleen ja jäsenilleen. Uuden brändin haluttiin tukevan yhdistyksen strategiaa ja kuvaavan samalla järjestön ja sen ammattilaisten asennetta ja tapaa toimia.

Jokimaan Ravikeskus
Perinteikäs Jokimaan ravirata halusi tuoda toiminnalleen uutta nostetta kirkastamalla brändi-ilmeensä. Raviradan aluetta hyödynnetään Lahdessa paljon muuhunkin kuin hevosurheiluun, joten suunnittelimme brändi-ilmeen, joka tukee Jokimaan tavoitemielikuvaa koko perheen monipuolisena tapahtuma- ja elämyskeskuksena.

Pesuainepalvelu.fi
Kuluttajille suunnattu ammattitason autonpesuaineiden verkkokauppa vaatii tyyliin sopivan visuaalisen ilmeen. Huipputuotteet ovat verkkokaupan ydin, joten suunnittelimme raikkaan, helppokäyttöisen ja tuotteita näyttävästi esittelevän verkkokaupan.

Lahti Business Region
LBR-brändillä houkutellaan yrityksiä ja Invest in –toimintaa Lahden seudulle. Palvelukonseptin brändäyksessä huomioitiin brändi-ilmeen monipuoliset käyttömahdollisuudet esimerkiksi asiakashankintaan, tapahtumamarkkinointiin, uutiskirjeisiin ja verkkosivuille.

Kalligrafia
Isot kalligrafiakuvitukset sopivat esimerkiksi seiniin toteutettuina julkisiin tiloihin tai tauluiksi olohuoneisiin. Niillä voidaan kertoa tarinoita, ottaa kantaa tai listata yrityksesi arvot näyttävästi ja isosti. Kalligrafia sopii kustomointiin, kuvitukseksi tai vaikka logoksi ja osaksi yritysilmettä. Työt voidaan piirtää myös digitaalisesti.

Lahden Graafinen
Lahden Graafinen tarjoaa pakkausrepropalveluita fleksopainoille ja on 50 vuoden kokemuksella vakiintunut oman alansa asiantuntijaksi. Toimialallaan tunnettu yritys ei hakenut brändiuudistuksella massojen huomiota, vaan oman erityisosaamisensa terävöittämistä ja materiaaleja uusien kumppanuuksien hankintaan.

Soundfest 2021
Lahden festaritarjonta meni kerralla uusiksi, kun Soundfest järjestettiin ensimmäistä kertaa elokuussa 2021. Pääsimme suunnittelemaan festivaalille koko visuaalisen ilmeen sekä markkinointimateriaalit. Suunnittelemamme festivaali-ilme on nuorekas ja urbaaniin kulttuuriin sopiva.

SP Hygiene Innovations
SP Hygiene Innovations Oy on Pohjoismaiden suurin PURELL®-tukku ja Suomen suurin GOJO®-tuotteiden jakelija. Vuonna 2004 perustettu yritys on yksi pitkäaikaisimmista asiakkaistamme. Olemme toteuttaneet yrityksen hygieniatuotteille ja pesukemikaaleille lukuisia erilaisia tuotepakkauksia, etikettisuunnittelua ja logosuunnittelua sekä mainoksia, markkinointimateriaaleja, tapahtumamainontaa ja verkkosivuja.

Ansioniemen Sähkö
Uudelleenbrändäyksessä yrityksen brändiä kirkastettiin uudella brändi-ilmeellä sekä yhteisten arvojen muotoilulla. Brändityöpajassa Ansioniemen Sähkölle määriteltiin arvot, jotka auttavat yritystä kiteyttämään omat kilpailuetunsa ja selkiyttämään visiotaan. Brändiuudistus pohjustaa Ansioniemen Sähkön muuttumista useamman palvelukokonaisuuden konserniksi, Ansioniemi Groupiksi.

Bandercom
Radioviestintäalalla toimiva Bandercom on pitkäaikainen asiakkaamme. Olemme toteuttaneet heille esimerkiksi Radioviesti-asiakaslehden taiton ja tekstien stilisoinnin. Lisäksi olemme suunnitelleet lehti-ilmoituksia eri ammattilehtiin, kutsu- ja joulukortteja, tarroja, käyttöoppaiden käännöksiä ja erilaisia teknisiä piirroksia.

Renkoled
Renkoled tarjoaa mainospaikkoja Lahden Renkomäessä sijaitsevalle led-valotaululle. Uuden palvelun lanseeraus edellytti logon suunnittelua, verkkosivujen perustamista sekä graafisen ilmeen luomista. Ampersand suunnitteli Renkoledille vahvan visuaalisen identiteetin, joka kiteyttää palvelun yhdellä silmäyksellä.

Taloyhtiön Palveluviesti
Yhdeksän paikallista yritystä yhdisti voimansa ja kokosi taloyhtiöille suunnatut palvelunsa yksiin kansiin. Toteutimme yritysten osaamista esittelevän erikoisjulkaisun, joka lähetettiin Päijät-Hämeen taloyhtiöille ja isännöitsijöille. Julkaisun nimeksi tuli Taloyhtiön Palveluviesti, ja vastasimme lehden toimituksellisesta sisällöstä, ulkoasun suunnittelusta ja taitosta.
Ota yhteyttä
Mainostoimisto Ampersand on luovien ratkaisujen mainonta- ja markkinointiviestintätoimisto Lahdesta. Toteutamme yrityksille ja yksityisasiakkaille brändi-ilmeet, visut, verkkosivut, some-sisällöt ja digikampanjat ammattitaitoisesti ja tuoreella otteella. Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Verkkolaskuosoite: 003727718602 | Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)
© Ampersand Design Oy 2771860-2 | Lahti | Tietosuojaseloste