Strateginen viestintä.
Tuo organisaation tavoitteet osaksi viestintää
Strateginen viestintä tuo yrityksen pitkän tähtäimen tavoitteet viestinnän keskiöön. Strategisella viestinnällä vahvistat yhteisiä suuntaviivoja, luot me-henkeä, tuet liiketoimintaa ja edistät läpinäkyvää tiedonkulkua organisaation kaikilla tasoilla.
Yrityksen sisäinen viestintä törmää usein erilaisiin pullonkauloihin. Joku tietää liikaa, joku liian vähän ja jollekulle ei ole kerrottu, vaikka pitäisi. Suunnitelmallisella viestinnällä tuot strategian osaksi yrityksen jokapäiväistä sisäistä viestintää. Silloin liiketoiminnan tavoitteet eivät jää juhlapuheisiin, vaan muuttuvat arjen teoiksi ja ovat luonteva osa organisaation jokaisen asiantuntijan työnkuvaa.
Strateginen viestintä varmistaa, että kerrot asioista riittävän aikaisin, riittävällä laajuudella ja riittävän informatiivisesti. Näin vältät myös sisäisiä jännitteitä ja varmistat sujuvan tiedonsiirron eri tiimien välillä.
Miksi Ampersandilta kannattaa
hankkia strategisen viestinnän palveluita?
Saat tarkan suunnitelman sisäisen viestinnän tueksi.
Kehität yrityksesi viestintää pitkäjänteisesti.
Muutat ideat konkreettisiksi välitavoitteiksi.
Teet viestintää, jolla on selkeä tarkoitus.
Tuet tiedon jakamisen kulttuuria organisaation sisällä.