Some-näkyvyys

Esitteiden ja kampanjamateriaalien suunnittelun ja taiton lisäksi teemme sisältöjä ja digikampanjoita Noblessan some-kanaviin. Ideoimme suurimman osan teksti- ja kuvasisällöstä Noblessan suomenkielisiin Facebook– ja Instagram-kanaviin. Vuonna 2018 toteutimme yritykselle sähköisen joulukalenterin ja yhteisöllisyyttä korostavia kilpailuja.

Medianäkyvyys

Olemme tuottaneet Noblessalle paikallista ja valtakunnallista medianäkyvyyttä, johon sisältyy lehdistötiedotteita, kauppiaiden paikallislehtimainontaa sekä valtakunnallista aikakaus- ja sanomalehtimainontaa. Lisäksi olemme olleet mukana ideoimassa ja toteuttamassa Noblessan valtakunnallista televisiomainontaa. Olemme suomentaneet ja tekstittäneet Noblessan kansainvälisiä videoita, muun muassa tehdasesittelyvideon ja tuote-esittelyvideon.

Myymälänäkyvyys

Uuden Noblessa-myymälän avautuessa huolehdimme etukäteismainonnasta lehti-ilmoituksilla, kutsukorttien suunnittelulla ja myymäläilmeen suunnittelulla. Teemme myymälöille brändin mukaiset ikkunateippaukset, ulkomainokset (A-standy) ja ajoneuvoteippaukset. Myymälämateriaaleihin lukeutuvat myös julisteet, hintalaput, lahjakortit ja muu promomateriaali.

Messumateriaalit

Noblessa-kauppiaat osallistuvat paikallisille messuille, joihin toteutamme heille markkinointimateriaaleja: roll-upit, julisteet, messuesitteet ja muut jaettavat oheismateriaalit. Vuoden 2018 Habitare-messuille toteutimme Mailchimp-uutiskirjeen, jolla kauppias kutsui yhteistyökumppaneitaan messuille.

Verkkosivut

Uudistimme vuoden 2019 alussa Noblessan verkkosivuilmeen. Työhön kuului verkkosivujen yleisilmeen raikastaminen, hakukonenäkyvyyden parantaminen sekä käyttäjäkokemuksen parantaminen. Etusivu suunniteltiin täysleveäksi ja fiilistä lisättiin videon ja näyttävien kuvien keinoin. Sivustolle lisättiin myös paikannustoiminto sekä somekanavien feedit, jotka päivittävät nettisivua automaattisesti. Sivuston navigaatio muutettiin meganaviksi ja pohjalle lisättiin mittava footer – nämä helpottavat sivustolla vierailua.

Nettisivu-uudistukseen sisältyi myös keittiökuvaston muuttaminen interaktiiviseksi sisältäen mm. liikkuvia kuva- ja tekstielementtejä sekä call to action -painikkeita suunnitteluajan varaukseen.

Painotuotteet

Käänsimme Noblessan vuoden 2019 keittiö- ja kodinkonekuvastojen alkuperäiset materiaalit englannista suomeksi, tuotimme uusia sisältöjä, taitoimme kuvastot ja muokkasimme markkinointimateriaalien visuaalista ilmettä suomalaiseen makuun sopivaksi. Lisäksi keittiökuvaston takakannet personoitiin myymäläkohtaisesti. Tarjosimme näin Noblessalle kuvastot kokonaisvaltaisena palveluna alusta loppuun asti toteutettuina.

Contact

Sähköposti

etunimi@ampersand.fi

Puhelin

+358 40 835 3111

Osoite

Vesijärvenkatu 15, 15140 Lahti

Contact