Noblessa logo

Strateginen kumppanuus ja markkinointi­materiaalit

Noblessan ja Ampersandin yhteistyö alkoi vuonna 2014, kun saksalaisen nobilia-Werke J. Stickling GmbH & Co:n keittiöitä alettiin myydä Suomessa Noblessa-brändin alla.

Sittemmin Noblessa-keittiöt ovat vahvistaneet asemaansa suomalaisten kuluttajien keskuudessa ja avanneet Suomeen jo 35 myymälää. Samalla Noblessan mallisto on laajentunut keittiökalusteista koko kodin kaluste- ja säilytysratkaisuihin sekä sisustuskonsepteihin.

ASIAKAS:

Noblessa

VUODESTA:

2014

WWW:

TYÖT:

Kampanja­materiaalit
Markkinoint­i­viestintä
Medianäkyvyys
Messumateriaalit
Myymälänäkyvyys
Painotuotteet
Some-näkyvyys
Verkkosivujen ulkoasu

Noblessa fiiliskuva

Markkinoinnin kumppani ja kehittäjä

Strateginen kumppanuus mainostoimisto Ampersandin kanssa on rakentanut Noblessalle kiinnostavan brändin, jossa yhtenäinen visuaalinen ilme, tyylikkäät markkinointimateriaalit ja toistuvat kaupalliset viestit luovat tehokkaan ja vaikuttavan kokonaisuuden. Bränditietoisuuden kasvattaminen on vaatinut määrätietoista markkinointia sekä pitkäjänteistä brändistrategian suunnittelua. Osan näistä ohjeistuksista olemme koonneet Noblessan brändikirjaksi.
Noblessan brändin värit
Noblessan brändin fontit
Noblessan brändin keittokirjan kansi ja aukeama
Noblessan brändikirjan aukeama
Noblessan brändin keittokirja

Tuotetietoa ja inspiraatiota kuvastoista

Valmistamme vuosittain Noblessalle mallistokohtaiset kuvastot kokonaisvaltaisena palveluna. Keittiön, kylpyhuoneen, kodin muiden tilojen ja kodinkoneiden valikoimaa esittelevät kuvastot ovat tärkeä myynnin työkalu Noblessa-kauppiaille ja keittiösuunnittelijoille. Kuvastot julkaistaan painettujen versioiden lisäksi myös interaktiivisina online-kuvastoina Noblessan nettisivuilla.

Taiton ja visuaalisen ilmeen suunnittelun lisäksi muokkaamme Saksasta saadut alkuperäismateriaalit suomalaiseen makuun sopiviksi ja käännämme kuvastojen tekstit englannista suomeksi. Kuvastot eivät ole vain tuoteluetteloita, vaan ne tarjoavat ajankohtaisen katsauksen keittiötrendeihin ja Noblessan testattuun laatuun.

Noblessan kuvastojen kannet

Aitoja asiakas­kohtaamisia somessa

Kehitämme jatkuvasti Noblessan verkkosivustoa ja some-kanavia entistä monipuolisemmiksi alustoiksi. Esittelemme nettisivuilla Noblessan laajaa mallistoa ja tuoteuutuuksia, teemme kampanjakohtaisia alisivuja ja luomme sivustolle käyttökokemusta parantavia uudistuksia. Viimeksi suunnittelimme nettisivuille uutuusmalliston hakukoneen.

Some-kanavissa korostamme yhteisöllisyyttä ja arjen vinkkejä. Noblessalla on etenkin Instagramissa aktiivinen seuraajajoukko, joka jakaa mielellään omia kokemuksiaan ja remonttikuviaan. Tyytyväinen asiakas on paras todiste onnistuneesta brändäyksestä!

Noblessan nettisivut
Noblessa sosiaalisessa mediassa

Monipuoliset markkinointi­materiaalit

Noblessan laajassa mallistossa on niin paljon kohokohtia, että ne kaikki eivät mahdu uutuusmalliston esitteisiin. Siksi täydennämme vuosikohtaisia kuvastoja ajankohtaisilla markkinointimateriaaleilla pitkin vuotta. Myyntipuheiden sijaan kerromme siitä, miksi asiakkaamme luottavat Noblessaan. Nostamme esiin myös Noblessan laatusertifikaatteja ja vastuullisuuteen liittyviä teemoja. Nämä flyerit, kampanjaesitteet, ilmoitukset, bannerit ja erikoisjulkaisut yhdessä osoittavat, miksi Noblessalla on Suomessa jo tuhansia tyytyväisiä asiakkaita.

Noblessan lehti-ilmoituksia
Noblessan lehti-ilmoitus
Noblessan kodissa-lehti

Mieleenpainuvaa markkinointi­viestintää

Noblessalle toteuttamamme markkinointiviestintä kattaa kaiken yksittäisen some-postauksen kirjoittamisesta lehdistötiedotteisiin. Teemme brändiä rakentavat kampanjaviestit, sloganit, esitetekstit, ilmoitustekstit ja uutiset kaikkiin kanaviin. Hyödynnämme tarinallisuutta asiakashyötyjen esittelyssä ja olemme mukana myös sisältömarkkinoinnin ja blogiyhteistyön suunnittelussa. Nettisivujen Keittiötarinat-osiossa esittelemme asiakkaidemme keittiöitä ja kokemuksia Noblessasta.
Kokemuksia noblessasta tietokoneen näytöllä
Kokemuksia noblessasta

Myymälä­materiaalit myyntityön tukena

Noblessan nopea kasvu kymmenien myymälöiden ketjuksi edellyttää yhdenmukaista visuaalista ilmettä Helsingistä Rovaniemelle. Suunnittelemme yhteistyössä myymälöiden kanssa paikallista medianäkyvyyttä ja myymälämateriaaleja.

Markkinointimateriaalimme kattavat kaiken paikallisesta lehti-ilmoittelusta myymälänäyttöjen materiaaleihin ja bannerikampanjoihin. Suunnittelemme myymälöille kylttien, opasteiden, julisteiden ja ikkunateippauksien lisäksi myös esimerkiksi autoteippejä, messumateriaaleja ja ulkomainontaa.

Noblessan myymälän julkisivu
Scroll to Top