Strateginen kumppanuus ja markkinointimateriaalit
Noblessan ja Ampersandin yhteistyö alkoi vuonna 2014, kun saksalaisen nobilia-Werke J. Stickling GmbH & Co:n keittiöitä alettiin myydä Suomessa Noblessa-brändin alla.
Sittemmin Noblessa-keittiöt ovat vahvistaneet asemaansa suomalaisten kuluttajien keskuudessa ja avanneet Suomeen jo 35 myymälää. Samalla Noblessan mallisto on laajentunut keittiökalusteista koko kodin kaluste- ja säilytysratkaisuihin sekä sisustuskonsepteihin.
ASIAKAS:
Noblessa
VUODESTA:
2014
WWW:
TYÖT:
Kampanjamateriaalit
Markkinointiviestintä
Medianäkyvyys
Messumateriaalit
Myymälänäkyvyys
Painotuotteet
Some-näkyvyys
Verkkosivujen ulkoasu
Markkinoinnin kumppani ja kehittäjä
Tuotetietoa ja inspiraatiota kuvastoista
Valmistamme vuosittain Noblessalle mallistokohtaiset kuvastot kokonaisvaltaisena palveluna. Keittiön, kylpyhuoneen, kodin muiden tilojen ja kodinkoneiden valikoimaa esittelevät kuvastot ovat tärkeä myynnin työkalu Noblessa-kauppiaille ja keittiösuunnittelijoille. Kuvastot julkaistaan painettujen versioiden lisäksi myös interaktiivisina online-kuvastoina Noblessan nettisivuilla.
Taiton ja visuaalisen ilmeen suunnittelun lisäksi muokkaamme Saksasta saadut alkuperäismateriaalit suomalaiseen makuun sopiviksi ja käännämme kuvastojen tekstit englannista suomeksi. Kuvastot eivät ole vain tuoteluetteloita, vaan ne tarjoavat ajankohtaisen katsauksen keittiötrendeihin ja Noblessan testattuun laatuun.
Aitoja asiakaskohtaamisia somessa
Kehitämme jatkuvasti Noblessan verkkosivustoa ja some-kanavia entistä monipuolisemmiksi alustoiksi. Esittelemme nettisivuilla Noblessan laajaa mallistoa ja tuoteuutuuksia, teemme kampanjakohtaisia alisivuja ja luomme sivustolle käyttökokemusta parantavia uudistuksia. Viimeksi suunnittelimme nettisivuille uutuusmalliston hakukoneen.
Some-kanavissa korostamme yhteisöllisyyttä ja arjen vinkkejä. Noblessalla on etenkin Instagramissa aktiivinen seuraajajoukko, joka jakaa mielellään omia kokemuksiaan ja remonttikuviaan. Tyytyväinen asiakas on paras todiste onnistuneesta brändäyksestä!
Monipuoliset markkinointimateriaalit
Noblessan laajassa mallistossa on niin paljon kohokohtia, että ne kaikki eivät mahdu uutuusmalliston esitteisiin. Siksi täydennämme vuosikohtaisia kuvastoja ajankohtaisilla markkinointimateriaaleilla pitkin vuotta. Myyntipuheiden sijaan kerromme siitä, miksi asiakkaamme luottavat Noblessaan. Nostamme esiin myös Noblessan laatusertifikaatteja ja vastuullisuuteen liittyviä teemoja. Nämä flyerit, kampanjaesitteet, ilmoitukset, bannerit ja erikoisjulkaisut yhdessä osoittavat, miksi Noblessalla on Suomessa jo tuhansia tyytyväisiä asiakkaita.
Mieleenpainuvaa markkinointiviestintää
Myymälämateriaalit myyntityön tukena
Noblessan nopea kasvu kymmenien myymälöiden ketjuksi edellyttää yhdenmukaista visuaalista ilmettä Helsingistä Rovaniemelle. Suunnittelemme yhteistyössä myymälöiden kanssa paikallista medianäkyvyyttä ja myymälämateriaaleja.
Markkinointimateriaalimme kattavat kaiken paikallisesta lehti-ilmoittelusta myymälänäyttöjen materiaaleihin ja bannerikampanjoihin. Suunnittelemme myymälöille kylttien, opasteiden, julisteiden ja ikkunateippauksien lisäksi myös esimerkiksi autoteippejä, messumateriaaleja ja ulkomainontaa.