Somemainonta.
Tavoita tehokkaasti
Sosiaalisessa mediassa toteutettu mainoskampanja on tehokas keino kohdentaa viestisi tavoittelemillesi kohderyhmille. Ota hyöty ja ilo irti kokeneesta tiimistämme, joka suunnittelee ja toteuttaa vaikuttavat digikampanjat yhdessä tai useammassa somekanavassa.
Mainoskampanja kannattaa suunnitella kokonaisuutena sen sijaan, että ostetaan näkyvyyttä orgaanisille julkaisuille. Orgaaninen someviestintä suunnataan pääasiassa brändiäsi valmiiksi seuraaville käyttäjille, kun taas mainonnalla tavoitellaan laajempaa kohderyhmää uusista mahdollisista asiakkaista.
Sosiaalisen median mainonta sopii erityisen hyvin esimerkiksi tarjouskampanjoihin, liidigenerointiin, uudelleenmarkkinointiin ja tapahtumien markkinointiin. Somemainonnan erityisominaisuus on vuorovaikutteisuus, joten pohdimme jo kampanjaa suunniteltaessa mainosten osallistavuutta ja vuorovaikutukseen houkuttelua.
Itse mainoksen lisäksi on varmistettava, että myös klikkauksen päästä löytyvä sisältö on huolellisesti laadittua. Onko brändilläsi mainostamiseen käytetyllä alustalla tili, jolta löytyy kiinnostavaa orgaanista sisältöä? Johtaako mainos verkkosivuille ja onko laskeutumissivu optimoitu mainoksen kohderyhmää puhuttelevaksi?
Saat meiltä myös asiantuntemusta kanavista ja siitä, milloin kannattaa mainostaa Facebookissa, milloin Instagramissa, milloin TikTokissa ja milloin jollain ihan muulla somealustalla. Toteutamme mainoskampanjasi sisällöt kuhunkin alustaan sopivassa muodossa siten, että ne tukevat juuri sinun tavoitteitasi.
Miksi suunnitella sosiaalisen median
mainontaa Ampersandin kanssa?
Perehdymme huolellisesti yrityksesi toimintaan, kohderyhmiin ja äänensävyyn ennen mainoskampanjan suunnittelua ja kanavien valitsemista.
Suunnittelemme mainosjulkaisut kokenein ottein mutta aina raikkaalla ja persoonallisella sisällöllä.
Testaamme ja optimoimme mainoksia jatkuvasti kampanja-aikana vaikuttavuuden tehostamiseksi.
Saat meiltä halutessasi tekstituotannon ja julkaisupalvelun lisäksi valokuvauksen tai muun kuvatuotannon.
Hoidamme kernaasti vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa mainosten yhteydessä.