Copywriting.
Kiteytetyt viestit kaupalliseen käyttöön
Copywriting on markkinointiviestintää, jossa teksteihin tuodaan kaupallinen kärki. Copywriting ei tarkoita muilta kopioimista. Se on latinankielisestä copiae-sanasta johdettu termi, jolla viitataan tarjonnan runsauteen.
Markkinointiviestinnässä ajankohtaisuus, leikkisyys, ytimekkyys ja sanaleikit ovat hyvän tekstin tunnusmerkkejä. Mainostekstit tehdään tuotteen ominaisuuksien tai käytön ympärille rakennetuista oivalluksista, joista luodaan kiteytettyjä viestejä.
Copywriting on kaupallista viestintää, jonka tarkoituksena on herättää huomiota ja saada asiakkaat tutustumaan tiettyyn tuotteeseen tai palveluun. Asiakashyötyjen esittäminen lyhyesti ja ytimekkäästi myyvässä muodossa on keino erottua kilpailijoista.
Miksi saat, kun tilaat
copywriting-palvelut Ampersandilta?
Kaupallinen
Saat strategiasi mukaisia kaupallisia sisältöjä.
Hakukoneoptimointi
Saat ammattimaiset ja hakukoneoptimoidut tuotetekstit nettisivuille tai verkkokauppaan.
Personointi
Saat sisältöä, joka uppoaa kohderyhmiin.
Markkinointi
Saat myyvät markkinointitekstit brändiisi sopivalla tyylillä.
Myyvät
Saat kiteytetyt myyntitekstit eri kanaviin.