Strateginen viestintä.
Tuo organisaation tavoitteet osaksi viestintää
Strateginen viestintä tuo yrityksen pitkän tähtäimen tavoitteet viestinnän keskiöön. Strategisella viestinnällä vahvistat yhteisiä suuntaviivoja, luot me-henkeä, tuet liiketoimintaa ja edistät läpinäkyvää tiedonkulkua organisaation kaikilla tasoilla.
Yrityksen sisäinen viestintä törmää usein erilaisiin pullonkauloihin. Joku tietää liikaa, joku liian vähän ja jollekulle ei ole kerrottu, vaikka pitäisi. Suunnitelmallisella viestinnällä tuot strategian osaksi yrityksen jokapäiväistä sisäistä viestintää. Silloin liiketoiminnan tavoitteet eivät jää juhlapuheisiin, vaan muuttuvat arjen teoiksi ja ovat luonteva osa organisaation jokaisen asiantuntijan työnkuvaa.
Strateginen viestintä varmistaa, että kerrot asioista riittävän aikaisin, riittävällä laajuudella ja riittävän informatiivisesti. Näin vältät myös sisäisiä jännitteitä ja varmistat sujuvan tiedonsiirron eri tiimien välillä.
Miksi Ampersandilta kannattaa hankkia strategisen viestinnän palveluita?
Suunnittelu
Saat tarkan suunnitelman sisäisen viestinnän tueksi.
Kehitys
Kehität yrityksesi viestintää pitkäjänteisesti.
Tavoitteet
Muutat ideat konkreettisiksi välitavoitteiksi.
Tarkoitus
Teet viestintää, jolla on selkeä tarkoitus.
Kulttuuri
Tuet tiedon jakamisen kulttuuria organisaation sisällä.