Dsharp logo

Brändiuudistus selkiytti teknologiayrityksen suunnan

DSharp sai Ampersandilta kattavan brändiuudistuksen, joka nosti esiin yrityksen asiantuntijuuden ja teki sen viestinnästä selkeämpää, kiinnostavampaa ja kansainvälisesti kilpailukykyisempää. Uudistuksen jälkeen DSharpin markkinointi on linjakasta ja tunnistettavaa eri kanavissa, ja viestit puhuttelevat paremmin erilaisia tunnistettuja kohdeyleisöjä. LinkedIn-sisällöt ja englanninkieliset blogitekstit tukevat sekä rekrytointia että asiakashankintaa. Verkkosivujen kevyt uudistus, sivuston rakenteen selkiyttäminen sekä säännöllinen sisällöntuotanto parantavat käyttökokemusta ja viestinnän vaikuttavuutta.

ASIAKAS:

DSharp

VUODESTA:

2024

WWW:

TYÖT:

Blogitekstit 
Brändityöpaja 
Brändin kirkastus 
Brändi-ilme 
Kohderyhmien tunnistaminen 
LinkedIn-sisällöt 
Logon suunnittelu 
Messumateriaalit 
Sisältöstrategia 
Referenssijutut 
Verkkosivu-uudistus 
Visuaalinen ilme 

Ampersandin kanssa toteutettu brändiuudistus on ollut meille merkittävä askel eteenpäin. Olemme onnistuneet kirkastamaan viestimme selkeiksi ja vaikuttaviksi, mikä on vahvistanut sekä identiteettiämme että ulkoista näkyvyyttämme. Visuaalinen ilmeemme on nyt yhtenäinen, ammattimainen ja kohderyhmiämme puhutteleva – selkeä parannus aiempaan! Yhteistyö Ampersandin kanssa on ollut sujuvaa ja inspiroivaa, ja lopputulos ylitti odotuksemme. Suosittelemme lämpimästi kaikille, jotka haluavat viedä brändinsä seuraavalle tasolle.”

– Niina Warro,
Head of Operations and Training

Data warehouse solutions as smooth as a waltz

Lähtötilanne

DSharp on teknologia-alan asiantuntijayritys, joka kaipasi kirkastusta brändiinsä ja selkeämpää, strategisempaa viestintää. Yritys oli kasvanut ja kehittynyt, mutta sen ulkoinen ilme ja viestintätyyli eivät enää täysin vastanneet kasvuyrityksen nykyistä osaamista ja tavoiteltua markkina-asemaa. 

Dsharp logo
Dsharp logo ikoni
Dsharp logo ikoni
Dsharp logo
Dsharp fontit ja värit
Dsharp taustakuvat

Idea

Tavoitteena oli tuoda DSharpin brändi lähemmäs sen ydintä: asiantuntevaa, helposti lähestyttävää ja tulevaisuuteen katsovaa teknologiakumppania. Viestinnän tuli olla yhtenäistä, uskottavaa ja relevanttia niin asiakkaille kuin potentiaalisille työntekijöille – erityisesti B2B-yleisölle ja kansainväliselle kohderyhmälle. Modernin brändi-ilmeen tuli tukea yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita, olla kaupallinen ja tunnistettava, ja kuvastaa yrityksen ratkaisukeskeistä tyyliä.

Dsharp käyntikortit
Dsharp linkedin-julkaisu
Dsharp mainosbannerit

Toimenpiteet

Määrittelimme uudelleen DSharpin brändi-identiteetin ja kiteytimme yrityksen ydinviestit ja ainutlaatuiset erottautumistekijät. Loimme johdonmukaisen viestintätyylin ja brändiviestit, jotka ohjaavat ulkoista ja sisäistä viestintää. 

Suunnittelimme LinkedIn-sisältöstrategian ja toteutimme brändin mukaisia somepostauksia. Kirjoitimme yrityksen verkkosivuille englanninkielisiä blogitekstejä, jotka esittelevät aitoja asiakaskokemuksia, käsitemallinnuksen hyötyjä ja automaation etuja liiketoiminnan virtaviivaistamisessa.

Dsharp www-sivut
Dsharp www-sivut tietokoneen näytöllä
Dsharp powerpoint tietokoneen näytöllä
Dsharp powerpoint

Markkinointimateriaalien suunnittelu

DSharpin uusi brändi-ilme näkyy yrityksen verkkosivuilla, jonne tehtiin visuaalisen uudistuksen lisäksi käytettävyyttä parantavia toimenpiteitä.

Brändiä vahvistava kuvamaailma ja visuaaliset elementit tuovat esiin DSharpin yksilölliset ratkaisut, jotka sopivat datan hallintaan organisaation kaikilla tasoilla. Suunnittelimme ja toteutimme brändi-ilmeeseen sopivia markkinointimateriaaleja esimerkiksi messuja ja muita asiakaskohtaamisia varten. 

Dsharp pöytä ja standi

Ampersandin asiakkaana tehostat markkinointiasi.

Ota yhteyttä, niin suunnittelemme sinulle sopivimman tavan erottua joukosta tyylikkäästi. Jätä luovat ratkaisut meidän huoleksemme, niin voit itse keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen. Kasvatamme tuotteesi tai palvelusi näkyvyyttä ja vetovoimaisuutta räätälöidyillä ratkaisuilla, jotka on muotoiltu yksilöllisesti toimialasi mukaisesti.

Scroll to Top