Graafinen suunnittelu

Nainen laiturilla

Kesäloma on luovan työn salainen supervoima

Luovuus ei tarvitse taukoa, mutta sinä tarvitset. Kun hellität hetkeksi, alitajunta jatkaa työtään omassa rauhassaan. Kesä, hiljaisuus ja maisemanvaihdos eivät pysäytä luovaa ajattelua, vaan ruokkivat sitä uusilla näkökulmilla ja oivalluksilla. Levon ei tarvitse tuottaa mitään näkyvää, mutta se saattaa olla juuri se hetki, jolloin tärkeimmät ideat alkavat itää. Luovat aivot eivät mene lomalle, vaikka tietokone […]

Kesäloma on luovan työn salainen supervoima Read More »

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot ja vaaralliset virtaukset

Mitä yhteistä on somemarkkinoinnilla ja tyyneen lampeen heitetyllä kivellä? Kun kivi koskettaa veden pintaa, pinta värähtää heräten eloon. Ensimmäinen aalto on pieni, mutta se käynnistää ketjureaktion. Aallot leviävät ulospäin kiven iskupisteestä, kunnes tyyneen lampeen syntyy suuri sykkivä kuvio, joka jatkaa matkaansa yhä kauemmas. Edellä kuvattu tapahtumaketju kuvaa hyvin sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa markkinointia, kun julkaistu sisältö

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot ja vaaralliset virtaukset Read More »

Pitkäaikainen markkinointikumppani

Markkinointia myötä- ja vastamäessä

Pitkäaikainen yhteistyö markkinointitoimiston kanssa tuo etuja niin markkinoinnin suunnittelijoille ja toteuttajille kuin palveluita tilaaville asiakkaillekin. Usein tilaajan ja tuottajan tekemisen kesken voi löytyä luontaisia synergiaetuja, ja toisen toimialan, osaamisen ja työskentelytavan tuntemus auttaa kumpaakin osapuolta hyödyttävässä markkinoinnin yhteistyössä. Tutun toimijan kanssa asiointi on helppoa, ja vakioasiakkaan kanssa voi toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä kiireelliselläkin aikataululla. Markkinoinnin vuosikello

Markkinointia myötä- ja vastamäessä Read More »

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko?

Markkinointipalveluiden ulkoistaminen on luovaa yhteistyötä Elämme digitaalisen murroksen kulta-aikaa, jolloin yritysten vahva visuaalinen identiteetti ja viestintätyyli nousevat entistä tärkeämpään rooliin. Kilpailijoista erottuva brändi ja markkinointimateriaalit voivat vaikuttaa ratkaisevasti uusien asiakkaiden houkuttelemiseen ja nykyisten pitämiseen. Houkuttelevien ja tyylikkäiden markkinointimateriaalien tuottaminen ei ole kuitenkaan jokaisen vahvinta osaamista. Monet yritykset joutuvatkin miettimään, kannattaako palkata yritykseen oma graafinen suunnittelija

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko? Read More »

Scroll to Top