Graafinen suunnittelu

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot ja vaaralliset virtaukset

Mitä yhteistä on sosiaalisella markkinoinnilla ja tyyneen lampeen heitetyllä kivellä? Kun kivi koskettaa veden pintaa, se värähtää heräten eloon. Ensimmäinen aalto on pieni, mutta se käynnistää ketjureaktion. Aallot leviävät ulospäin kiven iskupisteestä, kunnes tyyneen lampeen syntyy suuri sykkivä kuvio, joka jatkaa matkaansa yhä kauemmas. Edellä kuvattu tapahtumaketju kuvaa hyvin sosiaalisen median markkinointia, kun julkaistu sisältö […]

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot ja vaaralliset virtaukset Read More »

Markkinointia myötä- ja vastamäessä

Pitkäaikainen yhteistyö markkinointitoimiston kanssa tuo etuja niin markkinoinnin suunnittelijoille ja toteuttajille kuin palveluita tilaaville asiakkaillekin. Usein tilaajan ja tuottajan tekemisen kesken voi löytyä luontaisia synergiaetuja, ja toisen toimialan, osaamisen ja työskentelytavan tuntemus auttaa kumpaakin osapuolta hyödyttävässä markkinoinnin yhteistyössä. Tutun toimijan kanssa asiointi on helppoa, ja vakioasiakkaan kanssa voi toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä kiireelliselläkin aikataululla. Markkinoinnin vuosikello

Markkinointia myötä- ja vastamäessä Read More »

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko?

Markkinointipalveluiden ulkoistaminen on luovaa yhteistyötä Elämme digitaalisen murroksen kulta-aikaa, jolloin yritysten vahva visuaalinen identiteetti ja viestintätyyli nousevat entistä tärkeämpään rooliin. Kilpailijoista erottuva brändi ja markkinointimateriaalit voivat vaikuttaa ratkaisevasti uusien asiakkaiden houkuttelemiseen ja nykyisten pitämiseen. Houkuttelevien ja tyylikkäiden markkinointimateriaalien tuottaminen ei ole kuitenkaan jokaisen vahvinta osaamista. Monet yritykset joutuvatkin miettimään, kannattaako palkata yritykseen oma graafinen suunnittelija

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko? Read More »

Scroll to Top