Yrityspalvelu­seteli.

Myynnin ja markkinoinnin
yrityspalvelu­seteli 2024

Lahden kaupunki tukee lahtelaisyritysten kehittämistyötä kolmen eri teeman mukaisilla yrityspalveluseteleillä. Olemme mukana palveluntuottajana yrityksille, joille on myönnetty myynnin ja markkinoinnin kehittämisen yrityspalveluseteli.

Myynnin ja markkinoinnin yrityspalvelusetelin suuruus on 5 000 euroa ja omavastuu 1 000 euroa.

  • Setelin hakuaika on 10.4.–2.5.2024. Lähetä hakemus 2.5. klo 12.00 mennessä!
  • Setelin myöntämisen jälkeen LADEC kontaktoi yritykset, joille yrityspalveluseteli on myönnetty.
  • Sen jälkeen yritys valitsee eri palveluntuottajien joukosta itselleen sopivimman yhteistyökumppanin 14.6.2024 mennessä.
  • Projektin tulee valmistua 15.11.2024 mennessä.  

Kaipaatko apua brändi-ilmeen kirkastukseen, verkkosivu-uudistukseen tai messuosaston suunnitteluun? Ampersand auttaa! Tutustu palvelupaketteihimme PDF-muodossa > 

Ampersadin viiden tonnin yrityspalveluseteli

Setelin myöntämisen jälkeen.

LADEC kontaktoi yritykset, joille yrityspalveluseteli on myönnetty ja tekee asiakasyrityksen kanssa noin tunnin mittaisen lähtökartoituksen. Alkukartoituksessa käydään läpi yrityksen liiketoiminnan tilaa ja keskustellaan yrityksen kehittämistarpeista. Tämän jälkeen LADEC ilmoittaa Lahden kaupungille, että kartoitus on tehty.

Asiakasyritys valitsee palveluntuottajien joukosta itselle sopivimman vaihtoehdon ja ilmoittaa valitsemansa palveluntuottajan sekä palvelukuvauksen Lahden kaupungille. Palveluntuottajavalinta on tehtävä 14.6.2024 mennessä tai muutoin yrityspalveluseteli siirtyy varasijalla olevalle yritykselle.

Palveluntuottaja toteuttaa palvelukuvauksen mukaisen kehittämistyön asiakasyritykselle. Työn tulee valmistua 15.11.2024 mennessä.

Kun asiakasyritys ilmoittaa, että työ on valmis, voi palveluntuottaja laskuttaa kaupunkia toteutusta työstä ja kaupunki laskuttaa asiakasyritykseltä yrityspalvelusetelin omavastuuosuuden.

Ampersandin palvelut.

  • Brändi-ilmeen kirkastus: Luomme työpajamuotoisen työskentelyn pohjalta terävöitetyn visuaalisen ilmeen asiakasyrityksen myynnin ja markkinoinnin tueksi

    TAI

  • Verkkosivu-uudistus: Luomme työpajamuotoisen työskentelyn pohjalta verkkosivu-uudistuksen asiakasyrityksen myynnin ja markkinoinnin tueksi sisältäen sivuston teknisen toteutuksen

    TAI

  • Messuosaston tai tapahtumailmeen suunnittelu: Luomme messuosastolle näyttävän ilmeen 3D-kuvineen, ideoimme osastolle oheistoimintaa ja kilpailutamme toteuttajatahot. 

Brändäys,
markkinointi &
viestintä.

Me Ampersandilla haluamme, että asiakkaidemme hienot tuotteet ja palvelut saavat uutta nostetta. Brändi-ilmeen kirkastuksella luomme asiakasyritysten huipputuotteille ja –palveluille niiden arvoisen visuaalisen ilmeen, joka tukee liiketoimintastrategiaa ja houkuttelee uusia kohderyhmiä. Lopputuloksena syntyy brändejä, jotka muistetaan. Esimerkkinä Lahden Graafiselle toteuttamamme brändiuudistus.

Erottuvien
brändien
rakentaja.

Verkkosivut ovat usein asiakkaan ensimmäinen kontakti yritykseen. Siksi on tärkeää, että yrityksen tuotteet, palvelut, lisätiedot ja ennen kaikkea palvelulupaus käyvät nettisivuilta selvästi ilmi. Verkkosivu-uudistuksessa luomme yritykselle tämän brändi-ilmeen mukaisen verkkosivuston, josta tärkeät tiedot löytyvät nopeasti. Esimerkkinä KK-Motorsportille toteuttamamme verkkosivut.

Luovien
ratkaisujen
tekijä.

Brändi ei elä vain paperilla, vaan se pitää viedä ihmisten joukkoon. Me Ampersandilla suunnittelemme yrityksille näyttävät ja yllättävät toteutukset esimerkiksi messuosastolle tai tapahtuman visuaaliseksi ilmeeksi. Esimerkkinä Bandercomille suunnittelemamme shop-in-shop-osasto, jonka liikuteltava myyntitiski on helppo pystyttää eri tapahtumiin.

Lähdetkö kanssamme
brändi­matkalle?

Scroll to Top