Verkkosivut

Valokuva esityksen otsikkodiasta

Brändin rakentaminen huomenna

Markkinointi on yritystä ja erehdystä – mutta on olemassa strategioita ja käytäntöjä, jotka voivat parantaa markkinoinnin tehokkuutta. Jokainen yritys, kohderyhmä ja markkinointitilanne ovat ainutlaatuisia, joten yleispätevää oikotietä onneen ei ole. Luennoitsija, taloustieteen tohtori Grace Kite kertoo, että brändin rakentamisen sekä aktivoinnin lisäksi mediastrategiaan on sisällytettävä mainoksia, jotka ovat olemassa vain auttaakseen ihmisiä löytämään luoksesi verkosta. […]

Brändin rakentaminen huomenna Read More »

Tekoälyn hyödyntäminen

Näin aloitat tekoälyn hyödyntämisen liiketoiminnassasi

Tekoälyn käyttö niin liiketoiminnassa kuin ihmisten arjessa on räjähtänyt ennennäkemättömään nousuun parissa vuodessa. Tekoälysovellusten kehittymisessä juuri mikään ei ole varmaa, mutta tämän uskallamme sanoa varmuudella: tekoäly on tullut jäädäkseen. Tekoälystä on moneksi. Sen mahdollisuudet eivät rajoitu ainoastaan kuvien ja tekstien luomiseen, vaan sitä voi hyödyntää esimerkiksi asiakasdatan analysointiin, verkkosivuliikenteen tarkkailuun tai koodin luomiseen ja tarkistamiseen.

Näin aloitat tekoälyn hyödyntämisen liiketoiminnassasi Read More »

Selätä sitoutumiskammo

Selätä sitoutumiskammo!

Mitä on asiakasuskollisuus? Asiakas voi osoittaa uskollisuutta yritystä, brändiä tai tuotetta kohtaan muutenkin kuin palaamalla ostamaan hyödykettä aina uudelleen. Sitoutunut asiakas on kiinnostunut kuulumisistasi ja suorastaan odottaa uutuuksiasi. Asiakasuskollisuus lähtee positiivisesta asiakaskokemuksesta, mutta psykologinen sitoutuminen yritykseen tapahtuu pitkälti asiakaskohtaamisen jälkeen. Yksi keskeisimmistä sitoutuneisuuden ilmentymistä on se, että asiakas haluaa jakaa positiivisen kokemuksensa muillekin ja käyttää

Selätä sitoutumiskammo! Read More »

Pohjusta asiakaspolkusi mainoistoimiston avulla

Pohjusta asiakaspolkusi mainostoimiston avulla

Asiakas on kuningas ja käyttäjä on kingi, mutta miten saat asiakkaat oikealle polulle kohti ostotapahtumaa ja pidät heidät tyytyväisinä myös sen jälkeen? Mainostoimiston avulla selkeytät käyttäjäkokemuksen ja viitoitat kohderyhmillesi sujuvan asiakaspolun. Asiakaspolku on kuin suunnistuskartta, jossa asiakkaasi ja brändisi kohtaavat eri rasteilla. Jotta et jätä asiakastasi yksin samoilemaan pimeään metsään, kannattaa asiakaspolku tasoittaa valmiiksi ja

Pohjusta asiakaspolkusi mainostoimiston avulla Read More »

Kiillota kilpesi ja kehitä kilpailuetujasi

Kiillota kilpesi ja kehitä kilpailuetujasi

Tiedätkö, mikä tekee sinusta ainutlaatuisen? Tunnistatko, miten erotut kilpailijoista ja mikä on juuri sinun vahvuutesi? Kohtaavatko liiketoimintasi kysyntä ja tarjonta? Tunnistamalla omat kilpailuedut ja brändin asemoinnin suhteessa kilpailijoihin, saat tarkan suunnan liiketoimintasi kehittämiseen ja omien vahvuuksiesi hyödyntämiseen. Kenenkään ei kannata tehdä sitä, missä on huono. Tietenkin itsensä kehittämisen näkökulmasta heikkoudetkin voi kääntää vahvuuksiksi, mutta on

Kiillota kilpesi ja kehitä kilpailuetujasi Read More »

Näkyvyyttä seo-optimoinnilla

Näkyvyyttä hakukoneoptimoinnilla

Hakukoneoptimoinnilla eli SEOlla (search engine optimization) parannetaan verkkosivustojen näkyvyyttä hakukoneissa kuten Googlessa erilaisilla strategioilla, esimerkiksi tietynlaisilla avainsanoilla ja ilmaisuilla. Tavoitteena on saada sivustosi näkymään mahdollisimman korkealla hakutuloksissa. Tiesitkö, että vain 0,63 % ihmisistä klikkaa Googlen hakutuloksissa vasta toisella sivulla esiintyviä linkkejä? Optimoinnilla onneen Suomessa tehdään joka päivä jopa kymmeniä miljoonia hakuja netin kautta. Tässä muutama

Näkyvyyttä hakukoneoptimoinnilla Read More »

Miksi valita WordPress-julkaisujärjestelmä?

Yrityksen nettisivut voi toteuttaa usealla eri järjestelmällä, joista monilla on omat suosikkinsa. Me Ampersandilla olemme alusta asti toteuttaneet verkkosivuprojektimme WordPress-julkaisujärjestelmällä. Aika usein saamme myös asiakaspalavereissa perustella, miksi juuri WordPress? Tässä muutama syy. WordPress sopii myös aloittelijoille Eri sisällönhallintajärjestelmistä (CMS) WordPress eli tuttavallisemmin WP on käyttäjäystävällinen ja netistä löydät tuhansia käyttöohjeita. Se sopii myös niille, jotka

Miksi valita WordPress-julkaisujärjestelmä? Read More »

Nettisivujen uudistus

Nettisivujen uudistus tuo yllättäviä etuja

Nykypäivän digimaailmassa verkkosivusto on oleellisen tärkeässä roolissa kaikille yrityksille, jotka haluavat näkyä verkossa eli olla siellä, missä kuluttajatkin tekevät ostoksensa tai ainakin ostopäätökset. Toimiva, tyylikäs ja teknisesti ajantasainen verkkosivusto on paitsi firman käyntikortti tärkeine yhteystietoineen, myös kurkistus yrityksen julkisivun taakse. Keitä täällä on töissä, mikä on heidän ydinosaamistaan, mitä on yrityksen tapa toimia? Jos yrityksen

Nettisivujen uudistus tuo yllättäviä etuja Read More »

Scroll to Top