Miten valita sopiva mainostoimisto?
Nappaa talteen neuvot, joiden avulla löydät omaan projektiisi tai liiketoimintaasi sopivimman mainostoimiston kumppaniksi.
Nappaa talteen neuvot, joiden avulla löydät omaan projektiisi tai liiketoimintaasi sopivimman mainostoimiston kumppaniksi.
Palautteen antaminen on yksi elämän tärkeimmistä taidoista. Negatiivinen palaute on tienviitta tuleville toimenpiteille, ja positiivinen palaute kertoo, mitä kannattaa tehdä lisää. Palaute toimii yhtä hyvin
Kun ostat yllätyksen sisältävän suklaamunan, ostat muutakin kuin makean kuorrutuksen. Näin pääsiäisen lähestyessä ja kaupan hyllyjen notkuessa suklaamunia, on hyvä hetki pysähtyä pohtimaan yllätysmunien syvintä
Tekoälyn käyttö niin liiketoiminnassa kuin ihmisten arjessa on räjähtänyt ennennäkemättömään nousuun parissa vuodessa. Tekoälysovellusten kehittymisessä juuri mikään ei ole varmaa, mutta tämän uskallamme sanoa varmuudella:
Mitä on asiakasuskollisuus? Asiakas voi osoittaa uskollisuutta yritystä, brändiä tai tuotetta kohtaan muutenkin kuin palaamalla ostamaan hyödykettä aina uudelleen. Sitoutunut asiakas on kiinnostunut kuulumisistasi ja
No mutta tervehdys! Olen uunituore ampersandilainen ja melko tuore lahelainen, joka vielä pyrkii kotoutumaan hämäläiseen sielun- ja mielenmaisemaan. Päädyin Ampersandille digitaalisen markkinoinnin työvoimakoulutuksen kautta, jossa
Asiakas on kuningas ja käyttäjä on kingi, mutta miten saat asiakkaat oikealle polulle kohti ostotapahtumaa ja pidät heidät tyytyväisinä myös sen jälkeen? Mainostoimiston avulla selkeytät
Tiedätkö, mikä tekee sinusta ainutlaatuisen? Tunnistatko, miten erotut kilpailijoista ja mikä on juuri sinun vahvuutesi? Kohtaavatko liiketoimintasi kysyntä ja tarjonta? Tunnistamalla omat kilpailuedut ja brändin
Uusi vuosi on mahdollisuus tavoitella uusia unelmia ja ottaa käyttöön tuoreita ideoita. Monille yrityksille avautuu myös tilaisuus uuteen alkuun esimerkiksi tuote-, palvelulanseerauksien tai innovaatioiden muodossa.
Mitä yhteistä on sosiaalisella markkinoinnilla ja tyyneen lampeen heitetyllä kivellä? Kun kivi koskettaa veden pintaa, se värähtää heräten eloon. Ensimmäinen aalto on pieni, mutta se
Mitä on ympäristöystävällinen markkinointi? Monille se saattaa tuntua vain trendikkäältä ilmaukselta, joka kietoutuu mainontaan ja yrityksen brändäykseen. Luontoaiheisen mainonnan sijaan puhutaan kuitenkin kestävästä kehityksestä ja
Nopeasti kehittyvässä digitaalisen markkinoinnin maailmassa aallon harjalla pysyminen ei ole vaihtoehto – se on välttämättömyys. Erityisesti meidän mainostoimistojen on pidettävä huoli teitä varten siitä, että
"*" näyttää pakolliset kentät