
Kesäloma on luovan työn salainen supervoima
Luovuus ei tarvitse taukoa, mutta sinä tarvitset. Kun hellität hetkeksi, alitajunta jatkaa työtään omassa rauhassaan. Kesä, hiljaisuus ja maisemanvaihdos eivät pysäytä luovaa ajattelua, vaan ruokkivat
Luovuus ei tarvitse taukoa, mutta sinä tarvitset. Kun hellität hetkeksi, alitajunta jatkaa työtään omassa rauhassaan. Kesä, hiljaisuus ja maisemanvaihdos eivät pysäytä luovaa ajattelua, vaan ruokkivat
WordPress-sivunrakentaja (page builder) on WordPressiin asennettava lisäosa tai teemaan liitetty työkalu, minkä avulla pystyt visuaalisesti rakentamaan verkkosivut vedä ja pudota -toiminnolla, joten koodaustaitoja ei tarvita.
Tiedätkö, kuinka suuri osa markkinointieuroistasi todella tuottaa tulosta? Markkinoinnin budjetointi ja systemaattisuus saattavat tuntua tuskallisilta asioilta suunnitella ja noudattaa, mutta usein ne auttavat näkemään, millaiseen
Ostopäätöksen voi tehdä järjellä tai tunteella. Järkiostaja vertailee hintoja, ominaisuuksia, toimitusaikoja ja takuita. Tunneostaja ihastuu ideoihin, suositteluihin, yksilöintimahdollisuuksiin ja ainutkertaisuuteen. Pelkillä faktoilla on vaikea kilpailla
Vielä alkuvuodesta 2025 Helsingin kiistaton mestari mainospaikoista sijaitsi Mannerheimintien ja Runeberginkadun risteyksessä Töölössä. Tämä vilkas jalankulkijoiden, joukkoliikenteen ja yksityisautoilun liikennevaloalue oli tunnettu kulttuuri- ja liikuntapaikoistaan,
Näin uusimpana tulokkaana Ampersandin porukassa on mukava istahtaa kirjoittamaan ensimmäistä blogitekstiäni. Tervehdys siis kaikille! Opiskelen LAB-ammattikorkeakoulussa tietojenkäsittelyä, ja aloitin hetki sitten työharjoitteluni täällä mainostoimisto Ampersandin
Lahden kaupunki tukee lahtelaisyritysten kehittämistyötä kolmen eri teeman mukaisilla yrityspalveluseteleillä. Olemme mukana palveluntuottajana yrityksille, joille on myönnetty myynnin ja markkinoinnin kehittämisen yrityspalveluseteli. Myynnin ja markkinoinnin
Ihmisen iässä Ampersand on vilkas yhdeksänvuotias, jolle maailma on auki. Tässä iässä omat taidot vahvistuvat, asioihin suhtautuu suurella uteliaisuudella ja oma arvopohja vahvistuu. Oli kyse
Yrittäjiä kehotetaan usein työntämään kädet multaan ja ryhtymään hommiin. Löytämään se idean siemen tai itu, joka lähtee kasvamaan. Vaalimaan hyväksi havaittua reseptiä, jolla satoa on
Markkinointi on yritystä ja erehdystä – mutta on olemassa strategioita ja käytäntöjä, jotka voivat parantaa markkinoinnin tehokkuutta. Jokainen yritys, kohderyhmä ja markkinointitilanne ovat ainutlaatuisia, joten
Miten mainonnan vaikuttavuus maksimoidaan mediastrategian, brändin rakentamisen ja luovuuden avulla?
Oletko miettinyt, että tässä negatiivisia uutisia suoltavassa maailmassa on yksi positiivisuuden linnake: brändäys.