Verkkosivut ja verkkokaupat.
Toimiva verkkosivusto on yrityksen kivijalka
Tyylikkäät kotisivut ja myyvät verkkokaupat ovat yrityksesi näyteikkuna ja liiketoimintasi kivijalka. Suunnittelemme joustavia ja vuorovaikutteisia nettisivustoja, joita on helppo käyttää ja päivittää. Huolehdimme verkkosivujen suunnittelusta, verkkokaupan pystytyksestä, koodauksesta, sisällöntuotannosta, kuvatuotannosta, hakukoneoptimoinnista ja kävijäseurannasta. Palveluihimme kuuluu myös hosting-palveluiden kilpailutus ja valinta.
Tilatessasi verkkosivut tai -kaupan Ampersandilta saat kattavan käyttökoulutuksen sivujen ylläpitoon. Verkkosivujen toteutuksen jälkeen voit huolehtia itse sivuston sisältöjen päivityksistä tai jättää sen meidän osaaviin käsiimme.
Verkkosivuprojektin tai verkkokaupan perustamisen kylkeen kannattaa tilata myös brändityöpaja, jossa hiomme verkkopohjaisen visuaalisen viestinnän huippuunsa!
Meiltä hoituu myös Linear-järjestelmien integrointi verkkosivuille ja visuaalinen kustomointi brändin ilmeen mukaiseksi.
Verkkosivupalvelut:
Mitä saat, kun tilaat
verkkosivut Ampersandilta?
Saat ammattitaitoisen tiimin suunnittelemaan sivuston rakennetta, sisältöjä ja käyttöliittymää.
Saat täydet käyttö-, päivitys- ja muokkausoikeudet sekä kattavan ohjeistuksen sisällön ylläpitoon.
Saat teknisesti oikein toteutetun sivuston, jossa esimerkiksi kuvat on optimoitu ja nimetty oikeaoppisesti.
Saat erikokoisilla näytöillä ja laitteilla toimivan responsiivisen sivuston.
Saat hakukoneoptimoidut verkkosivut, jotka näkyvät paremmin hakukoneissa.
Mistä verkkopalvelun hinta muodostuu?
Verkkosivuston tai -kaupan hinta muodostuu lyhykäisyydessään suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta ja sisällöntuotannosta.
1. Suunnittelu
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Sivuston rakenteen, sisältöjen ja käyttöliittymän suunnitteluun on syytä panostaa, mikä puolestaan vaatii verkkopalvelun toteuttajalta syventymistä liiketoimintaasi ja asiakkaisiisi. Jos suunnittelu jätetään säästöjen toivossa pinnalliseksi, ensimmäisen demon valmistuttua seuraa useimmiten loputon kierre muutostoiveita, jotka venyttävät aikataulua ja koituvat kalliiksi – tai vaihtoehtoisesti joudut tyytymään lopputulokseen, joka ei palvele liiketoimintaasi eikä asiakkaitasi.
2. Tekninen toteutus
Tekniseen toteutukseen sisältyvät itse sivuston rakentamisen lisäksi esimerkiksi ohjelmisto- ja palvelinmaksut, lakisääteisten tietosuoja- ja saavutettavuusvaatimusten huomiointi, tyylien luominen graafisen käyttöliittymäsuunnitelman pohjalta, analytiikkatyökalujen käyttöönotto ja mahdollisten lisäominaisuuksien, kuten rajapintojen, integrointi. Lisäksi verkkopalvelun tilaaja saa ohjeistuksen sisältöjen päivittämiseen ja muuhun ylläpitoon.
3. Sisällöntuotanto
Sisällöntuotannon voi tilata osana verkkosivupakettia, jolloin huolehdimme tekstin, kuvan ja graafisten elementtien hakukone- ja verkko-optimoinnista sekä tukevan brändiäsi ja puhuttelevan asiakkaitasi. Esimerkiksi verkkokaupoissa laadukkaiden tuotekuvien ottaminen, myyvien ja oikeakielisten tuotetekstien kirjoittaminen sekä tietojen syöttäminen tuotehallinnan järjestelmään vaativat aikaa ja ammattitaitoa. Vaihtoehtoisesti voit toteuttaa sisällöt itse ja joko toimittaa ne meille tai syöttää ne sivustolle itse.
Verkkosivureferenssit.
Pesuainepalvelu.fi
B2B-toimijan uuden verkkokaupan toteutus kuluttaja-asiakkaille
Ilmala Entertainment Group
Mediatuotantoyhtiön verkkosivut vaikuttavaan markkinointiin
AsuntoArea
Kiinteistövälitysfirman verkkosivu-uudistus korostaa lämminhenkistä brändiä
Toteuttamillamme verkkosivuilla huomioimme aina myös nämä:
Hakukoneoptimointi – anna etsivän löytää
Anna ammattitaitoisen tiimimme huolehtia siitä, että tuotteitasi tai palveluitasi etsivä asiakas löytää juuri sinut.
Hakukoneoptimointi eli SEO eli seotus on inbound-markkinointia parhaimmillaan, sillä yritykseesi liittyviä aiheita googlettava tai bingittävä käyttäjä on jo lähtökohtaisesti kiinnostunut toiminnastasi. Viestimällä palveluistasi kiinnostavasti juuri hänelle saat verkkosivuillesi lisää relevanttia kävijäliikennettä.
Hakukoneoptimointi on muutakin kuin avainsanatutkimusta, sivuston teknisen toimivuuden parantamista ja linkinrakennusstrategioita, jotka toki ovat olennaisessa osassa löydettävyytesi parantamisessa. Pohjimmillaan kyse on siitä, että sisältösi on laadukasta ja että se aidosti palvelee sivustollesi päätynyttä kävijää.
Saavutettavuus – toivota kaikki tervetulleiksi
Huomioimme verkkosivuja ja verkkokauppoja suunnitellessamme aina saavutettavuuden eli sivuston sopivuuden erilaisille käyttäjille. Julkisten organisaatioiden verkkosivujen ja muun viestinnän on täytettävä lain määrittämät saavutettavuusvaatimukset, mutta saavutettavuuden huomioiminen on hyödyllistä kaikilla verkkosivuilla. Joka ikinen verkkosivustosi vierailija arvostaa selkeää sisältöä ja rakennetta. Lisäksi looginen otsikkohierarkia, laadukkaat vaihtoehtoiset tekstit, videoiden tai podcastien tekstitykset ja virheetön toimivuus eri laitteilla antavat huomattavan etulyöntiaseman hakukonenäkyvyydellesi.
Responsiivisuus – palvele kaikilla laitteilla
Laadukkaiden verkkosivujen tulee toimia erikokoisilla ja eri resoluutioilla toimivilla näytöillä. Toteuttamamme verkkosivut ja -kaupat ovat aina responsiivisia, eli ne mukautuvat käyttäjäystävällisesti erilaisille päätelaitteille ja latautuvat nopeasti. Meiltä onnistuu myös olemassa olevien verkkosivujen muokkaaminen nykypäivän moninaisille näyttöpäätteille sopiviksi.