Brändi

Ampersandin ottamat valokuvat vs kuvapankkikuvat
Markkinointi

Aitoa fiilistä vai siloteltua pintaa?

Kuvapankkikuvat vs. aidot kuvat brändi-ilmeessä? Yrityksen visuaalinen ilme on yksi tärkeimmistä tavoista viestiä brändistä. Olivatpa kuvavalinnat verkkosivuilla, esitteissä tai somessa, ne kertovat paljon yrityksen arvoista,

Lue lisää »
Verkkosivun rautalanka
Verkkosivut

Näin tehostat verkkosivustosi myyntiä 

Onko verkkosivustostanne enemmän käyntikortti kuin myyntikone? Vaikka kävijöitä olisi, konversiot saattavat jäädä vähäisiksi, jos sivusto ei ohjaa ostoon tai yhteydenottoon. Seuraavat neljä osa-aluetta auttavat muuttamaan

Lue lisää »
Auton radio
Mainonta

Korvamato on brändääjän lemmikki

Ympärillämme on lähes aina musiikkia, vaikka emme sitä tietoisesti huomaisi. Busseissa, tavarataloissa, kahviloissa ja hotelleissa soi tunnelmaa luovaa taustamusiikkia, automatkoilla kuunnellaan radiota, ja somessa sekä

Lue lisää »
Valokuva esityksen otsikkodiasta
Markkinointi

Brändin rakentaminen huomenna

Markkinointi on yritystä ja erehdystä – mutta on olemassa strategioita ja käytäntöjä, jotka voivat parantaa markkinoinnin tehokkuutta. Jokainen yritys, kohderyhmä ja markkinointitilanne ovat ainutlaatuisia, joten

Lue lisää »
Pääsiäismuna ja tekstilappu
Markkinointi

Sisältö ratkaisee

Kun ostat yllätyksen sisältävän suklaamunan, ostat muutakin kuin makean kuorrutuksen. Näin pääsiäisen lähestyessä ja kaupan hyllyjen notkuessa suklaamunia, on hyvä hetki pysähtyä pohtimaan yllätysmunien syvintä

Lue lisää »
Selätä sitoutumiskammo
Markkinointi

Selätä sitoutumiskammo!

Mitä on asiakasuskollisuus? Asiakas voi osoittaa uskollisuutta yritystä, brändiä tai tuotetta kohtaan muutenkin kuin palaamalla ostamaan hyödykettä aina uudelleen. Sitoutunut asiakas on kiinnostunut kuulumisistasi ja

Lue lisää »
Viisi vinkkiä vuodenvaihteeseen
Markkinointi

Viisi vinkkiä vuodenvaihteeseen

Uusi vuosi on mahdollisuus tavoitella uusia unelmia ja ottaa käyttöön tuoreita ideoita. Monille yrityksille avautuu myös tilaisuus uuteen alkuun esimerkiksi tuote-, palvelulanseerauksien tai innovaatioiden muodossa.

Lue lisää »
Scroll to Top