Brändäys

Seitsemän tapaa yrityksesi kasvuun

Seitsemän tapaa, joilla markkinointitoimisto auttaa yrityksesi kasvupolulle

Kasvu on asia, jota jokainen yritys havittelee jollakin toimintansa osa-alueella. Kyse voi olla puhtaasti liiketoiminnan kasvattamisesta tai toimialan laajentamisesta. Yksi haluaa kasvattaa henkilöstöään ja joku kumppaniverkostoaan. Toinen toivoo uusia asiakkaita tai uusia markkina-alueita. Jokainen haluaa muuttaa hyvät ideansa euroiksi. Miten markkinointitoimisto voi auttaa yritystä kasvamaan? Listasimme alle seitsemän vinkkiä kasvun tavoittelun tueksi. 1. Kohderyhmäanalyysi ja […]

Seitsemän tapaa, joilla markkinointitoimisto auttaa yrityksesi kasvupolulle Read More »

Varmuutta markkinointikanavien hallintaan

Varmuutta markkinointikanavien hallintaan

Eri markkinointikanavien viidakossa moni miettii, missä kanavissa olla mukana ja kuinka tavoittaa oikeat yleisöt. Monikanavainen viestintä ei perustu arvailuun, vaan testattuun tietoon ja kohderyhmien tuntemiseen. Tässä vinkkimme, joilla saat lisää varmuutta eri markkinointikanavien hallintaan! Valitse oikeat viestintäkanavat Markkinointi on kokonaisvaltaista brändin rakentamista, jossa tuote tai palvelu tuodaan asiakkaiden tietoisuuteen montaa eri reittiä. Yrityksen kannattaa hyödyntää

Varmuutta markkinointikanavien hallintaan Read More »

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asikaskokemukseen

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asiakaskokemukseen?

Asiakaskokemus, tuo asiakkaan mielessä rakentuva mielikuva yrityksen tuotteista tai palveluista, rakentuu monesta eri palasesta. Kun haluat luoda asiakkaallesi onnistuneen ja kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen, hyödynnä markkinoinnin ammattilaisia ja markkinointitoimistoa. Markkinoinnin avulla voit vaikuttaa asiakaskokemukseen monin eri tavoin. Tässä on muutamia esimerkkejä siitä, miten markkinoinnilla parannetaan asiakaskokemusta: Brändin tunnettuus ja mielikuva Brändin tunnettuus ja mielikuva ovat tärkeitä osia

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asiakaskokemukseen? Read More »

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko?

Markkinointipalveluiden ulkoistaminen on luovaa yhteistyötä Elämme digitaalisen murroksen kulta-aikaa, jolloin yritysten vahva visuaalinen identiteetti ja viestintätyyli nousevat entistä tärkeämpään rooliin. Kilpailijoista erottuva brändi ja markkinointimateriaalit voivat vaikuttaa ratkaisevasti uusien asiakkaiden houkuttelemiseen ja nykyisten pitämiseen. Houkuttelevien ja tyylikkäiden markkinointimateriaalien tuottaminen ei ole kuitenkaan jokaisen vahvinta osaamista. Monet yritykset joutuvatkin miettimään, kannattaako palkata yritykseen oma graafinen suunnittelija

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko? Read More »

5 vinkkiä brändiuudistukseen

Viisi vinkkiä brändiuudistukseen

Yrityksen, tuotteen tai palvelun brändin uudistaminen voi tuntua pelottavalta urakalta, mutta uudistukseen kannattaa lähteä rohkeasti. Ennen kaikki nimittäin ei ollut paremmin, ja brändi saattaa kaivata uudistusta tai ainakin pientä vuosihuoltoa. Tässä vinkkimme onnistuneeseen brändiuudistukseen: 1. Tunne kohdeyleisösi Ennen kuin teet muutoksia, on tärkeää ymmärtää, kuka on kohdeyleisösi ja mitä he haluavat. Tee esimerkiksi markkinatutkimus, jotta

Viisi vinkkiä brändiuudistukseen Read More »

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa?

Sosiaalinen media on tuonut yrityksille uusia markkinointikanavia, yleisöjä ja viestintämahdollisuuksia, mutta monille se tuntuu aiheuttavan myös harmaita hiuksia. Onko siellä somessa pakko olla? Mitä sinne oikein voi päivittää? Pärjäävätkö somessa vain hömppätilit? Sosiaalisen median suosio on mullistanut tavan, jolla yritykset ovat vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa ja ennen kaikkea tavan, jolla asiakkaat ovat vuorovaikutuksessa yritysten kanssa. Yrityksen

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa? Read More »

Nettisivujen uudistus

Nettisivujen uudistus tuo yllättäviä etuja

Nykypäivän digimaailmassa verkkosivusto on oleellisen tärkeässä roolissa kaikille yrityksille, jotka haluavat näkyä verkossa eli olla siellä, missä kuluttajatkin tekevät ostoksensa tai ainakin ostopäätökset. Toimiva, tyylikäs ja teknisesti ajantasainen verkkosivusto on paitsi firman käyntikortti tärkeine yhteystietoineen, myös kurkistus yrityksen julkisivun taakse. Keitä täällä on töissä, mikä on heidän ydinosaamistaan, mitä on yrityksen tapa toimia? Jos yrityksen

Nettisivujen uudistus tuo yllättäviä etuja Read More »

Scroll to Top