Markkinointi

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko?

Markkinointipalveluiden ulkoistaminen on luovaa yhteistyötä Elämme digitaalisen murroksen kulta-aikaa, jolloin yritysten vahva visuaalinen identiteetti ja viestintätyyli nousevat entistä tärkeämpään rooliin. Kilpailijoista erottuva brändi ja markkinointimateriaalit voivat vaikuttaa ratkaisevasti uusien asiakkaiden houkuttelemiseen ja nykyisten pitämiseen. Houkuttelevien ja tyylikkäiden markkinointimateriaalien tuottaminen ei ole kuitenkaan jokaisen vahvinta osaamista. Monet yritykset joutuvatkin miettimään, kannattaako palkata yritykseen oma graafinen suunnittelija […]

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko? Read More »

5 vinkkiä brändiuudistukseen

Viisi vinkkiä brändiuudistukseen

Yrityksen, tuotteen tai palvelun brändin uudistaminen voi tuntua pelottavalta urakalta, mutta uudistukseen kannattaa lähteä rohkeasti. Ennen kaikki nimittäin ei ollut paremmin, ja brändi saattaa kaivata uudistusta tai ainakin pientä vuosihuoltoa. Tässä vinkkimme onnistuneeseen brändiuudistukseen: 1. Tunne kohdeyleisösi Ennen kuin teet muutoksia, on tärkeää ymmärtää, kuka on kohdeyleisösi ja mitä he haluavat. Tee esimerkiksi markkinatutkimus, jotta

Viisi vinkkiä brändiuudistukseen Read More »

Kilpikoti-esite

Kilpikoti-esitteen ulkoasun suunnittelu ja taitto

Kilpikoti lähestyi Ampersandia toiveenaan saada omannäköinen, informatiivinen esite, josta huokuu lämminhenkisyys, Kilpikodin arvot ja siellä vallitseva tunnelma. Saimme asiakkaan puolelta kattavan määrän erilaisia kuvia, jotka on otettu Kilpikodin tiloista eri tilanteissa. Esitteen painopiste oli tilannekuvissa, mutta erityisesti Kilpikodin arvot näkyivät vahvasti teksteissä ja toimijoille tärkeissä avainsanoissa, joita esitteen tuli korostaa. Halusin esitteen olevan helposti lähestyttävä

Kilpikoti-esitteen ulkoasun suunnittelu ja taitto Read More »

Scroll to Top