Sosiaalinen media

Selätä sitoutumiskammo

Selätä sitoutumiskammo!

Mitä on asiakasuskollisuus? Asiakas voi osoittaa uskollisuutta yritystä, brändiä tai tuotetta kohtaan muutenkin kuin palaamalla ostamaan hyödykettä aina uudelleen. Sitoutunut asiakas on kiinnostunut kuulumisistasi ja suorastaan odottaa uutuuksiasi. Asiakasuskollisuus lähtee positiivisesta asiakaskokemuksesta, mutta psykologinen sitoutuminen yritykseen tapahtuu pitkälti asiakaskohtaamisen jälkeen. Yksi keskeisimmistä sitoutuneisuuden ilmentymistä on se, että asiakas haluaa jakaa positiivisen kokemuksensa muillekin ja käyttää […]

Selätä sitoutumiskammo! Read More »

Pohjusta asiakaspolkusi mainoistoimiston avulla

Pohjusta asiakaspolkusi mainostoimiston avulla

Asiakas on kuningas ja käyttäjä on kingi, mutta miten saat asiakkaat oikealle polulle kohti ostotapahtumaa ja pidät heidät tyytyväisinä myös sen jälkeen? Mainostoimiston avulla selkeytät käyttäjäkokemuksen ja viitoitat kohderyhmillesi sujuvan asiakaspolun. Asiakaspolku on kuin suunnistuskartta, jossa asiakkaasi ja brändisi kohtaavat eri rasteilla. Jotta et jätä asiakastasi yksin samoilemaan pimeään metsään, kannattaa asiakaspolku tasoittaa valmiiksi ja

Pohjusta asiakaspolkusi mainostoimiston avulla Read More »

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot ja vaaralliset virtaukset

Mitä yhteistä on sosiaalisella markkinoinnilla ja tyyneen lampeen heitetyllä kivellä? Kun kivi koskettaa veden pintaa, se värähtää heräten eloon. Ensimmäinen aalto on pieni, mutta se käynnistää ketjureaktion. Aallot leviävät ulospäin kiven iskupisteestä, kunnes tyyneen lampeen syntyy suuri sykkivä kuvio, joka jatkaa matkaansa yhä kauemmas. Edellä kuvattu tapahtumaketju kuvaa hyvin sosiaalisen median markkinointia, kun julkaistu sisältö

Somemarkkinoinnin ketjureaktiot ja vaaralliset virtaukset Read More »

Vihreää vastuullisuutta

Vihreää markkinointia

Mitä on ympäristöystävällinen markkinointi? Monille se saattaa tuntua vain trendikkäältä ilmaukselta, joka kietoutuu mainontaan ja yrityksen brändäykseen. Luontoaiheisen mainonnan sijaan puhutaan kuitenkin kestävästä kehityksestä ja siihen liittyvistä toimista. Ympäristöystävällinen markkinointi on kestävän kehityksen periaatteiden soveltamista yrityksen markkinointistrategioihin. Se on yrityksen tapa kertoa ja osoittaa sitoutumisensa ympäristön varjeluun ja vastuulliseen liiketoimintaan. Yhä useammat kuluttajat ovat ympäristötietoisia

Vihreää markkinointia Read More »

Navigoiden kohti vuoden 2024 trendihorisonttia

Navigoiden kohti vuoden 2024 trendihorisonttia

Nopeasti kehittyvässä digitaalisen markkinoinnin maailmassa aallon harjalla pysyminen ei ole vaihtoehto – se on välttämättömyys. Erityisesti meidän mainostoimistojen on pidettävä huoli teitä varten siitä, että kompassit osoittavat oikeaan suuntaan, sillä digitaalinen maisema muuttuu jatkuvasti. Vuotta on jäljellä enää kolme kuukautta, joten tähyilemme jo vuoden 2024 digitaalisen markkinoinnin trendihorisonttia kohti. Panostus markkinointiin ei ole vain pakollinen

Navigoiden kohti vuoden 2024 trendihorisonttia Read More »

Seitsemän tapaa yrityksesi kasvuun

Seitsemän tapaa, joilla markkinointitoimisto auttaa yrityksesi kasvupolulle

Kasvu on asia, jota jokainen yritys havittelee jollakin toimintansa osa-alueella. Kyse voi olla puhtaasti liiketoiminnan kasvattamisesta tai toimialan laajentamisesta. Yksi haluaa kasvattaa henkilöstöään ja joku kumppaniverkostoaan. Toinen toivoo uusia asiakkaita tai uusia markkina-alueita. Jokainen haluaa muuttaa hyvät ideansa euroiksi. Miten markkinointitoimisto voi auttaa yritystä kasvamaan? Listasimme alle seitsemän vinkkiä kasvun tavoittelun tueksi. 1. Kohderyhmäanalyysi ja

Seitsemän tapaa, joilla markkinointitoimisto auttaa yrityksesi kasvupolulle Read More »

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asikaskokemukseen

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asiakaskokemukseen?

Asiakaskokemus, tuo asiakkaan mielessä rakentuva mielikuva yrityksen tuotteista tai palveluista, rakentuu monesta eri palasesta. Kun haluat luoda asiakkaallesi onnistuneen ja kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen, hyödynnä markkinoinnin ammattilaisia ja markkinointitoimistoa. Markkinoinnin avulla voit vaikuttaa asiakaskokemukseen monin eri tavoin. Tässä on muutamia esimerkkejä siitä, miten markkinoinnilla parannetaan asiakaskokemusta: Brändin tunnettuus ja mielikuva Brändin tunnettuus ja mielikuva ovat tärkeitä osia

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asiakaskokemukseen? Read More »

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa?

Sosiaalinen media on tuonut yrityksille uusia markkinointikanavia, yleisöjä ja viestintämahdollisuuksia, mutta monille se tuntuu aiheuttavan myös harmaita hiuksia. Onko siellä somessa pakko olla? Mitä sinne oikein voi päivittää? Pärjäävätkö somessa vain hömppätilit? Sosiaalisen median suosio on mullistanut tavan, jolla yritykset ovat vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa ja ennen kaikkea tavan, jolla asiakkaat ovat vuorovaikutuksessa yritysten kanssa. Yrityksen

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa? Read More »

Scroll to Top