Viestintä

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asikaskokemukseen

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asiakaskokemukseen?

Asiakaskokemus, tuo asiakkaan mielessä rakentuva mielikuva yrityksen tuotteista tai palveluista, rakentuu monesta eri palasesta. Kun haluat luoda asiakkaallesi onnistuneen ja kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen, hyödynnä markkinoinnin ammattilaisia ja markkinointitoimistoa. Markkinoinnin avulla voit vaikuttaa asiakaskokemukseen monin eri tavoin. Tässä on muutamia esimerkkejä siitä, miten markkinoinnilla parannetaan asiakaskokemusta: Brändin tunnettuus ja mielikuva Brändin tunnettuus ja mielikuva ovat tärkeitä osia […]

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asiakaskokemukseen? Read More »

Miksi valita WordPress-julkaisujärjestelmä?

Yrityksen nettisivut voi toteuttaa usealla eri järjestelmällä, joista monilla on omat suosikkinsa. Me Ampersandilla olemme alusta asti toteuttaneet verkkosivuprojektimme WordPress-julkaisujärjestelmällä. Aika usein saamme myös asiakaspalavereissa perustella, miksi juuri WordPress? Tässä muutama syy. WordPress sopii myös aloittelijoille Eri sisällönhallintajärjestelmistä (CMS) WordPress eli tuttavallisemmin WP on käyttäjäystävällinen ja netistä löydät tuhansia käyttöohjeita. Se sopii myös niille, jotka

Miksi valita WordPress-julkaisujärjestelmä? Read More »

5 vinkkiä brändiuudistukseen

Viisi vinkkiä brändiuudistukseen

Yrityksen, tuotteen tai palvelun brändin uudistaminen voi tuntua pelottavalta urakalta, mutta uudistukseen kannattaa lähteä rohkeasti. Ennen kaikki nimittäin ei ollut paremmin, ja brändi saattaa kaivata uudistusta tai ainakin pientä vuosihuoltoa. Tässä vinkkimme onnistuneeseen brändiuudistukseen: 1. Tunne kohdeyleisösi Ennen kuin teet muutoksia, on tärkeää ymmärtää, kuka on kohdeyleisösi ja mitä he haluavat. Tee esimerkiksi markkinatutkimus, jotta

Viisi vinkkiä brändiuudistukseen Read More »

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa?

Sosiaalinen media on tuonut yrityksille uusia markkinointikanavia, yleisöjä ja viestintämahdollisuuksia, mutta monille se tuntuu aiheuttavan myös harmaita hiuksia. Onko siellä somessa pakko olla? Mitä sinne oikein voi päivittää? Pärjäävätkö somessa vain hömppätilit? Sosiaalisen median suosio on mullistanut tavan, jolla yritykset ovat vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa ja ennen kaikkea tavan, jolla asiakkaat ovat vuorovaikutuksessa yritysten kanssa. Yrityksen

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa? Read More »

Nettisivujen uudistus

Nettisivujen uudistus tuo yllättäviä etuja

Nykypäivän digimaailmassa verkkosivusto on oleellisen tärkeässä roolissa kaikille yrityksille, jotka haluavat näkyä verkossa eli olla siellä, missä kuluttajatkin tekevät ostoksensa tai ainakin ostopäätökset. Toimiva, tyylikäs ja teknisesti ajantasainen verkkosivusto on paitsi firman käyntikortti tärkeine yhteystietoineen, myös kurkistus yrityksen julkisivun taakse. Keitä täällä on töissä, mikä on heidän ydinosaamistaan, mitä on yrityksen tapa toimia? Jos yrityksen

Nettisivujen uudistus tuo yllättäviä etuja Read More »

Scroll to Top