Digimarkkinointi

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asikaskokemukseen

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asiakaskokemukseen?

Asiakaskokemus, tuo asiakkaan mielessä rakentuva mielikuva yrityksen tuotteista tai palveluista, rakentuu monesta eri palasesta. Kun haluat luoda asiakkaallesi onnistuneen ja kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen, hyödynnä markkinoinnin ammattilaisia ja markkinointitoimistoa. Markkinoinnin avulla voit vaikuttaa asiakaskokemukseen monin eri tavoin. Tässä on muutamia esimerkkejä siitä, miten markkinoinnilla parannetaan asiakaskokemusta: Brändin tunnettuus ja mielikuva Brändin tunnettuus ja mielikuva ovat tärkeitä osia […]

Miten markkinoinnilla voi vaikuttaa asiakaskokemukseen? Read More »

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko?

Markkinointipalveluiden ulkoistaminen on luovaa yhteistyötä Elämme digitaalisen murroksen kulta-aikaa, jolloin yritysten vahva visuaalinen identiteetti ja viestintätyyli nousevat entistä tärkeämpään rooliin. Kilpailijoista erottuva brändi ja markkinointimateriaalit voivat vaikuttaa ratkaisevasti uusien asiakkaiden houkuttelemiseen ja nykyisten pitämiseen. Houkuttelevien ja tyylikkäiden markkinointimateriaalien tuottaminen ei ole kuitenkaan jokaisen vahvinta osaamista. Monet yritykset joutuvatkin miettimään, kannattaako palkata yritykseen oma graafinen suunnittelija

Miksi mainostoimisto eikä oma graafikko? Read More »

Miksi valita WordPress-julkaisujärjestelmä?

Yrityksen nettisivut voi toteuttaa usealla eri järjestelmällä, joista monilla on omat suosikkinsa. Me Ampersandilla olemme alusta asti toteuttaneet verkkosivuprojektimme WordPress-julkaisujärjestelmällä. Aika usein saamme myös asiakaspalavereissa perustella, miksi juuri WordPress? Tässä muutama syy. WordPress sopii myös aloittelijoille Eri sisällönhallintajärjestelmistä (CMS) WordPress eli tuttavallisemmin WP on käyttäjäystävällinen ja netistä löydät tuhansia käyttöohjeita. Se sopii myös niille, jotka

Miksi valita WordPress-julkaisujärjestelmä? Read More »

5 vinkkiä brändiuudistukseen

Viisi vinkkiä brändiuudistukseen

Yrityksen, tuotteen tai palvelun brändin uudistaminen voi tuntua pelottavalta urakalta, mutta uudistukseen kannattaa lähteä rohkeasti. Ennen kaikki nimittäin ei ollut paremmin, ja brändi saattaa kaivata uudistusta tai ainakin pientä vuosihuoltoa. Tässä vinkkimme onnistuneeseen brändiuudistukseen: 1. Tunne kohdeyleisösi Ennen kuin teet muutoksia, on tärkeää ymmärtää, kuka on kohdeyleisösi ja mitä he haluavat. Tee esimerkiksi markkinatutkimus, jotta

Viisi vinkkiä brändiuudistukseen Read More »

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa?

Sosiaalinen media on tuonut yrityksille uusia markkinointikanavia, yleisöjä ja viestintämahdollisuuksia, mutta monille se tuntuu aiheuttavan myös harmaita hiuksia. Onko siellä somessa pakko olla? Mitä sinne oikein voi päivittää? Pärjäävätkö somessa vain hömppätilit? Sosiaalisen median suosio on mullistanut tavan, jolla yritykset ovat vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa ja ennen kaikkea tavan, jolla asiakkaat ovat vuorovaikutuksessa yritysten kanssa. Yrityksen

Oletko somesuosiossa vai somesolmussa? Read More »

Kilpikoti-esite

Kilpikoti-esitteen ulkoasun suunnittelu ja taitto

Kilpikoti lähestyi Ampersandia toiveenaan saada omannäköinen, informatiivinen esite, josta huokuu lämminhenkisyys, Kilpikodin arvot ja siellä vallitseva tunnelma. Saimme asiakkaan puolelta kattavan määrän erilaisia kuvia, jotka on otettu Kilpikodin tiloista eri tilanteissa. Esitteen painopiste oli tilannekuvissa, mutta erityisesti Kilpikodin arvot näkyivät vahvasti teksteissä ja toimijoille tärkeissä avainsanoissa, joita esitteen tuli korostaa. Halusin esitteen olevan helposti lähestyttävä

Kilpikoti-esitteen ulkoasun suunnittelu ja taitto Read More »

Scroll to Top