Blogi.

Ymmärrä maailmaa paremmin

Surffaa markkinoinnin aallonharjalla ja sukella brändäyksen syvyyksiin seuraamalla ampersandilaisten iskeviä näkemyksiä maailmasta ja sen menosta.

Nainen syö parsaa
Yleinen

Kevät, parsa ja sparraus

Yrittäjiä kehotetaan usein työntämään kädet multaan ja ryhtymään hommiin. Löytämään se idean siemen tai itu, joka lähtee kasvamaan. Vaalimaan hyväksi havaittua reseptiä, jolla satoa on

Lue lisää →
Valokuva esityksen otsikkodiasta
Markkinointi

Brändin rakentaminen huomenna

Markkinointi on yritystä ja erehdystä – mutta on olemassa strategioita ja käytäntöjä, jotka voivat parantaa markkinoinnin tehokkuutta. Jokainen yritys, kohderyhmä ja markkinointitilanne ovat ainutlaatuisia, joten

Lue lisää →
Pääsiäismuna ja tekstilappu
Markkinointi

Sisältö ratkaisee

Kun ostat yllätyksen sisältävän suklaamunan, ostat muutakin kuin makean kuorrutuksen. Näin pääsiäisen lähestyessä ja kaupan hyllyjen notkuessa suklaamunia, on hyvä hetki pysähtyä pohtimaan yllätysmunien syvintä

Lue lisää →
Selätä sitoutumiskammo
Markkinointi

Selätä sitoutumiskammo!

Mitä on asiakasuskollisuus? Asiakas voi osoittaa uskollisuutta yritystä, brändiä tai tuotetta kohtaan muutenkin kuin palaamalla ostamaan hyödykettä aina uudelleen. Sitoutunut asiakas on kiinnostunut kuulumisistasi ja

Lue lisää →
Uusi ampersandilainen Varpu
Yleinen

Tapaa uusi ampersandilainen: Varpu

No mutta tervehdys! Olen uunituore ampersandilainen ja melko tuore lahelainen, joka vielä pyrkii kotoutumaan hämäläiseen sielun- ja mielenmaisemaan. Päädyin Ampersandille digitaalisen markkinoinnin työvoimakoulutuksen kautta, jossa

Lue lisää →
Scroll to Top