Blogi.

Ymmärrä maailmaa paremmin

Blogissa kerromme lisää Ampersandin tiimiläisten ajankohtaisista kuulumisista ja tekemisistä.

Pääsiäismuna ja tekstilappu
Markkinointi

Sisältö ratkaisee

Kun ostat yllätyksen sisältävän suklaamunan, ostat muutakin kuin makean kuorrutuksen. Näin pääsiäisen lähestyessä ja kaupan hyllyjen notkuessa suklaamunia, on hyvä hetki pysähtyä pohtimaan yllätysmunien syvintä

Lue lisää →
Selätä sitoutumiskammo
Markkinointi

Selätä sitoutumiskammo!

Mitä on asiakasuskollisuus? Asiakas voi osoittaa uskollisuutta yritystä, brändiä tai tuotetta kohtaan muutenkin kuin palaamalla ostamaan hyödykettä aina uudelleen. Sitoutunut asiakas on kiinnostunut kuulumisistasi ja

Lue lisää →
Uusi ampersandilainen Varpu
Yleinen

Tapaa uusi ampersandilainen: Varpu

No mutta tervehdys! Olen uunituore ampersandilainen ja melko tuore lahelainen, joka vielä pyrkii kotoutumaan hämäläiseen sielun- ja mielenmaisemaan. Päädyin Ampersandille digitaalisen markkinoinnin työvoimakoulutuksen kautta, jossa

Lue lisää →
Viisi vinkkiä vuodenvaihteeseen
Markkinointi

Viisi vinkkiä vuodenvaihteeseen

Uusi vuosi on mahdollisuus tavoitella uusia unelmia ja ottaa käyttöön tuoreita ideoita. Monille yrityksille avautuu myös tilaisuus uuteen alkuun esimerkiksi tuote-, palvelulanseerauksien tai innovaatioiden muodossa.

Lue lisää →
Vihreää vastuullisuutta
Markkinointi

Vihreää markkinointia

Mitä on ympäristöystävällinen markkinointi? Monille se saattaa tuntua vain trendikkäältä ilmaukselta, joka kietoutuu mainontaan ja yrityksen brändäykseen. Luontoaiheisen mainonnan sijaan puhutaan kuitenkin kestävästä kehityksestä ja

Lue lisää →
Scroll to Top